• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Zinfandel skrev 2012-04-15 22:29:05 följande:
    Hehe, har aldrig ens övervägt vilket språk jag kommunicera på  men sen är jag ju skåning 

Haha
  • MissBoring

Ciara, det är lugnt Ska bli spännande å höra om det funkar för dig eller inte.

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-04-15 23:29:58 följande:
    Missboring, tror att Den sidan gäller "vanligt" ägglossningssekret. Ni menar jag att jag får det under behandlingen med Menopour. Men antar det har med att det är LH hormon i Menopour helt enkelt. Tack ändå MissB!!

Jo men så klart Skäms hade lite otur där när jag tänkte.. Skrattande
  • MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-04-16 13:14:01 följande:
    Hundratjugoelva ungefär Tungan ute och 4:e vul imorrn!! 

Kanske bättre jag bokar in mig på ett vandrar hem en vecka i sommar än att åka fram och tillbaka om dom är så noggranna Skrattande
  • MissBoring

Då har vi fått telefontid till 25:e Glad spännande!!

• MissBoring

men hon sa inget om att vi skulle skicka in journalerna i förväg??

• MissBoring
    Maryhe: hur går det för dig?? När har du TD?
  • MissBoring
    Enya70 skrev 2012-04-16 15:29:12 följande:
    Miss Boring - gör det ändå bara. De brukar tyvärr inte informera överdrivet mycket på CFC så kom ihåg att fråga om allt du vill veta annars kanske de inte säger något. Samma med ev mediciner och recept. Du får fråga så får du dem men ingen kommer att säga åt dig att nu är det dags el påminna dig. Funkar bra på set sättet oxå tycker jag men minns att jag i mannen konstaterade att det var tur det inte var vårt första IVF där.

Jag mailade faktiskt tillbaka direkt och frågade ang journalerna å då sa hon att jag gärna fick maila dem.
    Telefontiden är med Svend.

Usch jag blir lite nervös när du säger jag/vi måste fråga allt själva. Jag kommer ALLTID på frågorna när jag är på väg hem!! Har ju bara gjort ett IVF försök tidigare, känner mig ju fortfarande grön Skäms
    Tror jag sparat papprena sen förra så jag kan kolla tillbaka och se hur den gick till ifa jag blir osäker...pust
    Tack för ditt inlägg!!     
  • MissBoring

Bengalen: hur har det gått idag?? tänkt på dig idag {#emotions_dlg.flower}

• MissBoring
    Anne: har du fått någon spruta idag och hur mår din stackars mage?
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?