• Spears

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hemma från semestern, ingen mens ännu och inte gravid. Allt har tydligen blivit försenat nu efter 2 misslyckade ivfer..Måste varit äl som kom på dag 34-35 så nu är det väl inte mens förrens om 2 v...eller förhoppningsvis ett +. men vi har inte hunnit myst så mycket, så risken är liten. (delade stuga med 2 andra par och lyhört) Typsikt! Kan man bli gravid om äl kommer på dag 34 fresten?

• Spears

Hej! Låter lovande innan! Hoppas! Kan nedregleringen el sprutorna ge sämre tsh o t4 fritt?

• Spears

Ingen mens än, tog tempen imorse 37.2 gissa om jag blev glad. För att sen komma ner på jorden igen när jag tog temp pâ jobbet 36.1 tog den igen nu och 37.1 Vad ska man tro. Suck!

• Spears

Kommer inte ihåg om jag skrev värderna förut men jag har TSH 2.1 och T4 fritt 19 förut skulle man väl fått medecin för det för man skulle ligga under 2. Nu är det inom referensramen 0.2-4 man ska ligga säger de...hmm man får väl lita på dem då...

Hade hoppas på lägre värden dock!

Blodtrycket var bra nu iallafall det var lite för högt sist 134/88 nu låg det på 112/78 snacka om skillnad :)

Jaja är på dag 48 nu fortf ingen mens :( och inte gravid kollade senast i morse...bara och vänta då...lyckas inte denna IVF kanske det blir AD för oss med...kram på er och lycka till ni som är på G!

• Spears

Jag tog mig ett glas vin igår :) hur är det med stress och humör under spruttiden, jag fick ett vansinnesutbrott på sambon som klagade på min städning, när jag gör ALLT hemma tycker man kanske inte om att han klagar på småsaker!! Fick iallafall ett utbrott o kastade en hårspray i golvet ...Det bästa är väl att vara lugn o harmonisk under sprut och ruvperioden misstänker jag !!??

• Spears

Sprutdag 4 gjorde jag ett blodprov på E2 det var 1500, vi får hoppas det är bra! Ultraljud på Fredag spännande :)

• Spears

Åh råkade ha min Gonal f spruta liggandes i karongen och i solen var säkert 30 grader varmt inomhus där då låg där ca 5 h är den förstörd nu man ska ju bara ha den i 25 grader!!??

• Spears

VUL idag 8 äggblåsor vi får väl hoppas att guldägget är i nån av dem :) ÄP på Må..

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?