• Spears

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna Li skrev 2012-08-13 04:08:06 följande:
    Tack allesammans Solig! Ni är så fina! Jag har fått ett oerhört stöd i den här tråden sen starten! Och när jag var precis på väg att ge upp av olika orsaker så ledde sista försöket till ett varaktigt plus! Och ni har peppat mig hela vägen! Förlossningen gick till på "vanlig väg" och ej planerat kejsarsnitt och det är jag nöjd med nu. Epiduralen i kombination med lustgas fungerade alldeles för bra så jag kände inga krystvärkar.  Fick därav en del bristningar och klipptes i mellangården och fick sys. Det tog 26 timmar innan hon var ute sen vattnet gick på morgonen hemma.

germany - Helt rätt! Jag har varit med i tråden sen den startade. Det tog lång tid innan jag nådde i mål! Och sista tiden har jag inte varit så aktiv men har hängt med i bakgrunden för att följa mina kära vänner som också kämpat länge! Hon ska heta Inanna Li. Kram Hjärta!

Ciara - Tack och grattis till dig Glad!

Fortsätter hålla tummarna för er alla och kikar in då och då! Många kramar SoligKyss{#emotions_dlg.flower}
    Grattis Inanna!!! :)
  • Spears

Hoppar med igen :) ska försöka få ett syskon , vi har nyss gjort ett fet som inte blev nåt. Nu ska vi försöka naturligt över sommaren och sen göra ett nytt fet i Oktober.

• Spears

Plussar nu på bim men svagt bör man vara orolig när det inte är så starkt?

• Spears

Vet inte hur jag lägger in foton ser ingen bifoga knapp annars har jag kunnat lagt in det

• Spears

Det gick inte så bra, missfall i v 7+0 . Knepigt för det gjorde inge ont bara som en rikligare mens. När jag fick misfall förut i V 5 så hade jag jätteont och kramper. Så olika det kan vara, skönt att det inte gjorde ont iallaf. Bara att försöka igen . Måste uillägga att båda gångerna jag blivit gravid naturligt har jag tagit Rosenrot, men mf bägge gångerna.

• Spears

Gravid igen svagt + På Bim -2. Hopoas det går vägen denna gång. Med Rosenrot lyckas nu för 3 gången med rosenrot! Funkar verkligen på mig! Hoppas det går vägen nu :)

• Spears

3 dagars test blir inte starkare suck!!! Borde det inte bli starkare bim idag!

• Spears
    snorpan02 skrev 2014-02-22 11:23:17 följande:

Spears mitt andra hcg värde var 4560 på dag 16 efter ET men mina gravtester var inte jättestarka ändå, kanske du kan be att få ta blodprov istället det var mer lugnande, jag körde dessutom mina clearblue ägglossningstest dom gravtest den första veckan, de ger utslag på hcg o då får man ju se den där glada gubben....men jag är lite testnarkoman hehe. Vi5 tack, jag är fortfarande chockad väckte min sambo imorse vid 4 o pratade om vi måste bygga om rum o köpa större bil.....

Snorpan var de lika svaga som mina? Lägger upp en till bild, nyss tagen!
  • Spears
    tes 75 skrev 2014-02-20 11:25:53 följande:
    Håller tummarna! Jag är inne på andra vändan IVF, full dos menopur denna gång. Sprutdag 7 idag & VUL imorgon. Mår väldigt illa, så hoppas på fler ägg denna gång (3 sist bara)!
    Då hoppas vi på fler ägg!! Jag hade 300ie Gonal F när jag lyckades och korta ivfen. Gör du korta?
  • Spears
    snorpan02 skrev 2014-02-21 23:09:39 följande:

Spears stort grattis håller alls tummar jag kan. I ÄD världen ska man äta massa omega3 o folsyra. Själv var jag på UL idag och fick se 2 st hjärtan, är fortfarande chockad trots att vi satte in 2 så tänker man vara att 1 kommer kanske klara sig så nu är det bara att vänta o se. Zin hur går det ruvar du?

Men vad kul tvillingar då har du liksom ditt gjort sen, vad skönt!! Tog ett till nu lite starkare igen. Har spytt idag magsjuka eller gravidspya det är frågan hoppas på det sista!! Kram
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?