• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Det hade varit trevligt

sweet dreams nu så ni är pigga imorgon!

• MissBoring

PP08 har du varit inne på vul i dag igen? kram

• MissBoring

Ego: imorgon ska vi ha vårt samtal med Svend, lite nervös Drömmer

• MissBoring

Jag har för mig PP sa tis el onsdag... men jag kan ju haft fel Skäms

• MissBoring

PP jag beklagar, så ledsen för er skull. Kram

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-04-25 08:44:01 följande:
    Mailade kliniken och sa med bestämdhet ifrån att om embryot inte håller den kvalitet som bör så vill jag inte göra någon insättning. De ringde nu på morgonen och sa att det ser bra ut. Läkarna vill sätta tillbaka det. Men det är ingen som använder termer som guldägg eller toppembryo. Det kanske de inte gör på klinikerna. De är så försiktiga... De kanske det här lilla embryot inte är så bra, tänker jag. Fy vilken konstig känsla jag har. Jag är liksom arg på embryot... Jag är nog arg för Tusse dog tänker att det inte är så bra att jag är arg. Nu ska jag ju välkomna embryot!
    När du kommer till kliniken och de säger att det är ett fint emrybo så kommer din rädsla (arghet) släppa och då kommer kroppen välkomna embryot! :) Tror nog embrot har förståelse för att du inte haft det så lätt och inte tar illa vid sig utan kommer gotta in sig ordentligt. Solig
  • MissBoring

Hitcher, Grattis, jag trodde du svarade Slemmis ang när du plussat vid annat tillfälle! Din luring Skrattande

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-04-25 08:55:56 följande:
    Tack Missb och slemmis, det är ju just det... har fått för mig att de säger till er att det är toppenembryon, höjdarexemplar, guldägg, tiopoängare... osv osv... men till mig. Bra. Jaha. Bra.

Men ska tänka positivt nu, snart Ska komma på ett bra namn till det lilla embryot...
    Du fina, om jag inte minns fel så sa dom till mig att det var ett fint, bästa av dom 3 jag fått. Inte förrän efteråt när jag mailade och frågade ang protokollet och hur de betygsatte fick jag till svar det va toppen så... Det kan man ju tyda på två sätt, att dom inte är så där översvallande i Falun eller att dom kryddar lite efterråt... jag väljer att tro på det första.
    Jag tror inte att dom skulle säga att dom vill sätta tillbaka ett som dom inte tror på när du är så tydlig med vad du vill. Ta upp det igen på plats, det är din rätt att fråga tills du känner dig trygg! Lycka till!!
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?