Victoria71 skrev 2012-04-27 11:32:18 följande:
Härligt med denna positiva inställning, MissB! Jag känner mig också positiv den här gången, vi är på G!!
Snillen spekulerar en tråkig fredag på jobbet med lite för lite att göra: Undrar hur man ser ut på VUL mellan mens och ÄL i normala fall, utan hormonstimulering? Jag vet ju att kroppen utvecklar ganska många äggblåsor varje månad och att en blir dominant och sedan spricker och släpper ifrån sig ägget, medan övriga tillbakabildas. Men ser man detta på ett UL, hur ser det ut? Jag kommer ihåg att inför fertilitetsutredningen förra året gjordes ett VUL på mig och då sa läkaren direkt att jag tyvärr inte tillhörde kategorin som var biologiskt yngre än min ålder. Vad var det hon såg det på? Anledningen att jag frågar är en kollega som är i 32-årsåldern och som vid ett VUL kring ÄL fick höra att hon 'bara' hade två blåsor. Undrar om det är så det ser ut (alltså att man inte ser de blåsor som inte blev dominanta), eller om det är lite onormalt? Någon som vill spekulera lite kring detta?
JA det är vi nu!! Nästa tåg gravidtåg hoppar vi på
Vad bra
Vi4
Ja det låter ontkligen som att hon som är 32-år kanske producerar lite få, min gyn såg också på mig "ett gäng" i en ostimulerad cykel, han preciserade sig inte men då antar jag iaf de var fler än 3, annars är det ju par...