• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe, tack för bra artiklar!!
    Min shiatzu tjej säger att jag behöver stimulera mina binjurar, rekommenderade ingfärsavkok :) och jag har kalla fläckar på magen som hon inte gillar. Sen säger även hon att jag måste andas med magen ibland. Nu när jag börjat gå till jobbet (ca 8-10 min ;) så andas jag med magen så om jag glömmer det sen så är det iaf bättre än inget!!
    Känns lite som att alla är inne på samma spår, olika läror men samma rekommendationer...
    Så med andra ord så skulle det va bra även för mig med 7keto ?  

• MissBoring

Säger som Tuvalina att det är så det blir, fast jag inte heller kan säga varför men det försvinner med en gång!
    Så oroa er inte för det. :) 

• MissBoring

Men Neej Bengalen, du som hade sån fin kurva Gråter jag trodde verkligen på denna gång, men det blir ju trevligt för min del med sällskap. Du ska se att dom tänker till på CFC och hittar på nått annat till er nästa gång nu när du nästan kan bevisa med kurvan att det fäste men släppte. Fy vad trist, stor kram

• MissBoring

Grattis Vickan och Slemmis.

PP08, usch vad jobbigt men hoppas du slipper skrapning nu när det kommer ut så mycket! varm kram 

• MissBoring
    Victoria71 skrev 2012-05-01 19:09:03 följande:
    Hej o stort grattis Vickan och Slemmis!!! Underbart att höra!

Bengalen och alla andra som har det jobbigt: er tid kommer, var så säkra!!

Har ÄP imorrn bitti, håll tummarna!
    Självklart har du dem!!
  • MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-05-02 00:21:20 följande:
    Värk i livmodern hade jag med vid min graviditet. Jag hade "mensvärk" och fick aldrig min mens. Tillslut köpte jag ett grav test på dag 30 i cykeln, alltså typ 4 dagar över tiden och det var tydligt positivt!

Jag ska testa på ruvardag 9 för jag tror att det kan bli positivt då om jag blivit gravid. Visar det inget så ställer jag på så sätt in mig på den besvikelse som komma skall. För mig är det rent psykologiskt bra att göra så.

Jag gör som du Tuva. Testar ett par dagar i förväg för att jag ska kunnna vänja mig lite...

Lillstoran, jag tror du kommer känna hur du vill göra
  • MissBoring

Fy vad livet är orättvist Hemulen och att det händer på samma dag är ju som pricken över i:et Demon
    Stor kram till dig och även mamman. 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?