-
-
Miss B - Jag ska på vul nästa tors, den 5 juli kl 19
Anne - Jag tar Fragminsprutor. -
Jiiihaa!!Zinfandel skrev 2012-06-27 13:33:09 följande:Cice: Såg att du fick svar i Aten-tråden, det är som sagt ingen som vet hur mycket du kommer att behöva men bunkra!! Ta med vad du kan, det du själv inte gör av med är hårdvaluta här
Tjorven: min 35-tråd har förvandlats till gravid-tråd så ta dig en tur dit
Ego: vul idag, ljuvligt vacker slemhinna , irap-injektion och transfer på måndag -
Alla tummar till dig idag Miss B
-
Grattis Miss B!! Nu bliré bebbe!!
-
Myran - Har aldrig använt Pergotime själv men en av mina närmsta vänner har kört med det sen i dec. Hon har inte ägglossat varje gång har det visat sig eftersom hon hela tiden gått på täta koller på fertiliteten. Så om det vore jag skulle jag nog inte våga chansa att jag skulle ägglossa utan ta Ovitrelle för säkerhets skull. Det gör ju ingen skada tänker jag, jämfört med att du riskerar att inte ägglossa.. MEN, hur tänker/känner du själv Myran?
-
Ett stort grattis till ER Anne!! Va underbart att dagen blev så bra som ni önskat
Grattis till dig/ER underverket oxå på bröllopsdagen!
Zin - Idag tänker jag på dig hela dagen å håller tummarna att den lille rackaren kommer trivas hos dig!
Angeliq - Kramar om! -
Grattis Zin till fin-fin ruvarstatus
Linköping - Det är ju helt galet vad ni ska behöva utstå! När ska eländet ta slut lixom.. Kramar om
germany - Jo tack, en dag i taget. Mår sisådär egentligen men ska inte klaga. Dessvärre så har jag fått otrolig värk i kroppen (gissningsvis fibron som gör sig påmind), ont i bihålorna och utslag mellan näsan å munnen å på hakan, som svider å kliar. Ringde vc igår å idag men de har ju för faan inga teltider, även fast jag ringde kl 7.. Lite småsur..
Hoppas att din mens inte kommer alls!! Hur är det annars?? -
Men fy tjorven, va jobbigt! Din reaktion är helt adekvat! Jag är grinfärdig här i hemmets lugna vrå å har ingenting annat att oroa mig för så jag förstår din reaktion Ta hand om er!!!
germany - De e klart jag fixar det, det är egentligen ingenting att gnälla över men det blir så när det är lite tungt. Gött att du njuter av sommaren å att du mår bra! Som sagt så fortsätter jag hålla tummarna att mensen uteblir!!
En nyfiken fråga.., vad har hänt i 35-tråden? -
Vilka härliga bilder Anne!! Kärleken lyser verkligen om er
Har fått totalt psykbryt, började igår å gråter mest hela tiden.. Orkar ingenting.. Vågar knappt åka på vul ikväll för jag orkar inte få reda på att det inte lever..