Fjällsippan - Massor med styrkekramar till dig
Imponerad av ert kämpande!! Ta hand om dig och familjen
Det känns alltid så sorgligt och ger en klump i magen när det blir minus i tråden.
Välkommen
Katt12!!
Å
Maryhe, vilken underbart härlig bild
Myran - Kramar till dig å jag blir så arg när jag läser hur illa en del vårdpersonal behandlar patienten!! Hur svårt kan de vara att lyssna på patienten och visa lite respekt och empati. Det går att anmäla kränkningar men det tar ju kraft det oxå dessvärre.
Kan ibland fundera på hur dessa människor som trycker ner sina patienter mår egentligen, skulle vilja veta hur dom tänker. Mötte själv en sådan förra veckan när jag genom mvc skulle till läkare å fick träffa ett stolpskott till distriktsläkare.
Fick sedan en lite blodblandad flytning i tors em så jag ringde kk i fredags morse. Fick träffa en underbar läkare som vanligtvis jobbade på fertiliteten men som hoppade in på jouren ibland. Tack för det säger jag bara. Jag bröt ju ihop när jag skulle lägga mig i gynstolen, alla minnen från förra året vid vårt MA kom tillbaka, men hon skötte det hur bra som helst. Gick verkligen att känna hennes empati och förståelse. Vi fick t.o.m förfrågan om vi ville ha ett extra vul innan RUL för att det kanske kunde mildra min oro. Ger ju inga garantier men det känns iaf skönt.