• Inanna Li

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Jag blev förkyld när jag var gravid med min blastis i oktober  (innan jag visste att jag var gravid) så det kan nog vara ett tecken Glad!

• Inanna Li
    Fjällsippan skrev 2011-02-17 18:02:11 följande:
    Ville bara säga till er alla: vad rolig, "pratig" och intressant den här tråden har blivit. Tack för att ni finnsHjärta !

Håller med! Ni är verkligen guld värda allesammans! Kul med mer liv och aktivitet!
  • Inanna Li
    Sunseed skrev 2011-02-17 18:11:22 följande:
    Det som är bra med den här tråden är att det är så många likasinnade och att man faktiskt kan stanna kvar oavsett om det blir plus eller minus. Som ett gäng härliga nätvänner som man kan ha kvar länge liksom. Glad
    Helt rätt! Det här är en permanent tråd med  nätvänner och som förhoppningsvis aldrig stängs Skrattande. Många andra trådar är ju tidsbegränsade till folk som ruvar i februari 2011 eller liknande.
  • Inanna Li

linköping68 - Roligt att du tittade in här. Har tänkt på dig och undrat lite hur det gått med klinikkontakterna. Hoppas du får ett positivt bemötande på St Göran eller Carlanderska. Du kan ju bevisligen bli gravid. Innan året är slut hoppas jag att vi alla sitter framför våra datorskärmar med stora magar och skriver lyckliga meddelanden till varandra! Ta hand om det lilla hjärta du redan har så hoppas vi allt vi kan att det också blir ett syskon till slut!

• Inanna Li

Till alla ruvare - Fortsatt lycka till! Hoppas embryona växer och frodas Glad!

Till alla som hoppas ruva snart - Vår tid kommer och vi ska lyckas till slut Kyss!

• Inanna Li
    underverket 06 skrev 2011-02-19 12:09:26 följande:
    Inanna68: Kul att du tittar in igen. Är det pga av åldern som klinkerna säger nej? Men du har väl inte fyllt 43 än? 43 är väl gränsen, fast då måste man väl ha ok värden också?
    Du menar nog linköping68 Flört ? Det är något med hennes värden tror jag. Men hon har lyckats få barn och hon har varit gravid nyligen men det blev missfall (om jag kommer ihåg rätt).
  • Inanna Li
    underverket 06 skrev 2011-02-19 12:33:31 följande:
    Ja förlåt Inanna68, menade såklart linköping68. Blev lite fel.
    Solig
  • Inanna Li

Jag fick MA (uteblivet missfall) och hade inga blödningar överhuvudtaget. Första gången jag ruvade började mensen som bruna stänk på RD 12. Senaste gången började jag störtblöda rött blod direkt på RD 5. Man kan vara gravid och ändå få bruna flytningar eller små röda stänkblödningar. Det är först om man börjar blöda mycket som man kan befara missfall eller begynnande mens. Så vi får hoppas allt är OK för dig!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?