IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag blev förkyld när jag var gravid med min blastis i oktober (innan jag visste att jag var gravid) så det kan nog vara ett tecken !
Jag blev förkyld när jag var gravid med min blastis i oktober (innan jag visste att jag var gravid) så det kan nog vara ett tecken !
Mamma gås - Supergrattis till -et! Fantastiskt roligt !
Sunseed - Mycket hormoner i omlopp. Verkar ju jättebra !
linköping68 - Roligt att du tittade in här. Har tänkt på dig och undrat lite hur det gått med klinikkontakterna. Hoppas du får ett positivt bemötande på St Göran eller Carlanderska. Du kan ju bevisligen bli gravid. Innan året är slut hoppas jag att vi alla sitter framför våra datorskärmar med stora magar och skriver lyckliga meddelanden till varandra! Ta hand om det lilla hjärta du redan har så hoppas vi allt vi kan att det också blir ett syskon till slut!
Till alla ruvare - Fortsatt lycka till! Hoppas embryona växer och frodas !
Till alla som hoppas ruva snart - Vår tid kommer och vi ska lyckas till slut !
Jag fick MA (uteblivet missfall) och hade inga blödningar överhuvudtaget. Första gången jag ruvade började mensen som bruna stänk på RD 12. Senaste gången började jag störtblöda rött blod direkt på RD 5. Man kan vara gravid och ändå få bruna flytningar eller små röda stänkblödningar. Det är först om man börjar blöda mycket som man kan befara missfall eller begynnande mens. Så vi får hoppas allt är OK för dig!