Fjällsippan, men nej så tråkigt! Varm kram till dig! Förstår att det är extra tungt med tane på ert beslut om att det var allra sista ivfet och allt det innebär efter många års kämpande. Gillar din plan om att köra lite hemmaförsök, ev med DHEA.
Anne, heja, heja, håller mina tummar för fina äggblåsor som ligger och växer till sig! Spännande med att dela upp disen. Låter intressant!
Germany, även min cykel verkar påverkas av DHEA, jag har ätit det i ca 2 månader nu och förra cykeln blev längre för mig än på väldigt länge, 29 dagar (mot ca 27) och även äl kom något senare än tidigare dag 14 (mot ca dag 12), nu verkar äl bli senare även denna cykel, är på dag 13 idag och inget utslag än. Det känns väldigt bra för mig eftersom det verkar mer likt min cykel som den var för ett par år sedan Däremot oroar jag mig rätt mkt för att det verkar som att jag får en del konstiga biverkningar, har fått gå ner till 25 mg igen för mina fötter och ben svullnar och gör ont, och jag får blixtrande huvudvärk och yrsel när jag går upp på 50mg, har nu provat flera gånger. Det värsta är annars att jag är oerhört lättirriterad och det är inte alls likt mig. Det bästa som nästan uppväger det hela är att jag får mkt mer energi än vanligt. Håller för övrigt med med Hemulen om att det ju finns studier som visar på att just ägkvaliteten förbättrats av DHEA. Jag har skrivit om det förut och jag tror jag länkat till artiklar och även till diagram. Så jag forsätter också hoppas på att det är det som kommer göra skillnad för mig!
Linköping ingen fara alls, det var jättegulligt av dig att tänka på mig! Håleer nu tummarna för dig och tänker på dig. Hoppas nu hela pusslet går ihop.
Tyckommig, vad fint att du kunde få två tillbaka ändå trots att de släppt tidigare. Hur många "förlorade" du?
MsBoring, låter ju som en fin plan!
Hemulen, För mig verkade iaf inte korta eller långa göra så stor skillnad i antal och kvaitet och min gyn säger att det inte finns något som talar för att det ena eller det andra skulle vara bättre på gruppnivå, inte heller för äldre kvinnor som det ju pratas om ibland.
Zin, låter härligt med Frankrikeresa! Bra uppladdning