nu syskon, men åh vilka goda nyheter! Det var roligt att höra!
Snorpan, jag brukar numera få äl på dag 12 el 13, och har då ofta haft rejäla äl-känningar i flera dagar (sekret, värk osv) men jag är på dag 13 idag och i tre dagar har äl-testet visat svagt svagt, så jag tänkt att det kanske, kanske kommer komma igång men lite sent, men idag var det helt blankt, och det enda äl-känning är att jag fått lite lite sekret igår, så jag är rädd att min kropp kommer hoppa över äl denna gång Du då, verkar det komma igång som vanligt? Håller tummarna för dig! Det låter ju helt fantastiskt att ha så många fina i frysen, även om jag förstår att det känns tröstlöst om de inte vill fästa/stanna . Äter du omega-3? det kan ev göra slemhinnan i livmodern lite klibbigare så att det skulle kunna öka chanserna till implantation, det har nog inte forskats direkt på det, men jag har hört att man tror att det skulle kunna funka teoretiskt iaf...
germany, usch så tråkigt med den där känslan som man kan ha. Så var det ju för mig senast med Den verkar ju dock inte alltid vara rätt för alla. Håller tummarna för dig!
Ni som får prasteron utskrivet, vet ni varför ni får 2x dagligen och inte 3 som i studierna? Jag är lite nyfiken på det och undrar om det kan ha med koncentration att göra, kan det vara olika typ av koncentration på preparaten tro?