Tjorven, tack för input om DHEA Jag har för mig att mammagås också slutade före stimuleringen.
germany, vad tråkigt et är när läkaren bara kör ditt eget race. Vi får ett planeringssamtal innan varje ivf av vår hemortsgyn, det går rätt fort och hon har väldigt bestämda åsikter, men liiite kan vi iaf påverka.
Anne, tack snälla för ditt svar, ja det låter ju klokt att köra korta metoden förstås. Men de sa alltså inget om lägre dos av stimuleringen till dig? Som jag förstått det är det "minst" två månader för att se resultat, men det verkar sedan om man tittar på diagrammen som att det är bättre ju längre tid man ätit det, om jag minns ätt är det en extra ökning mellan just två och tre månader. 2,5 mån låter ju toppen! Jag förstår din frustration och att du vill göra allt för att få bättre balans i kroppen, det är ju en jättesvår fråga om man ska blanda in mer saker eller låta kroppen "vila". Jag vet inte om det hjälper dig i dina funderingar att höra vad andra tänker, men jag förstod det som att du ville det, så jag delar med mig av mina tankar Själv tänker jag just nu att jag inte vill blanda in mer än DHEA, dels för att inte få kroppen mer ur spel och dels för att veta lite vad som är vad. Men om det inte verkar ge resultat vid nästa ivf kan jag tänka mig att prova något annat därefter.
MsBoring, håller tummarna.
Linköping, kramar igen!