turlid70 skrev 2010-10-04 08:47:55 följande:
Skönt Fahlvik att du är på gång nu och inga biverkningar. Började du spraya dag 21 i din cykel eller du annan cykellängd än 28 dagar? Jag fick min mens på spraydag 12, vilket tyckte jag var jobbigt att vänta på. Hoppas du behöver inte vänta lika länge. Lycka till nu med behandlingen!
Hej allesammans!
Har varit i Kungliga Huvudsaken för lite utbildning (så nu är jag bildad ;) Bubblade av glädje i morse vid hotelfrukosten (har inte sagt något till kollegorna) när jag fick höra om nobelpriset på morgonnyheterna, och se den lyckliga familjen på TV4. Det var svårt att inte ens nämna priset, så glad har jag aldrig blivit över ett Nobelpris!
Turlid70: Började spraydag 18 men det var lite sent påkommet, skulle varit dag 18, har ganska kort cykel numera, 22-26 dagar. När jag går på akupunktur så är den 26 men nu när jag haft uppehåll har den krympt igen.
Idag är mensen beräknad men jag har läst att det kan dröja extra så jag har inga förhoppningar, känner att den är på gång. Idag är alltså spraydag 9. På måndag ska jag in på kontroll, då de tar TSH-prov också.
Bra att du lade till mig på listan! Jag bor i Göteborg men vet inte när det är dags för äggplock. (Började med spray den 27 september så det kanske blir vecka 43?)