Skruttefia skrev 2010-10-01 08:17:41 följande:
Ja, vilken sen TD - särskilt med tanke på att du har en blastis!!! Men som sagt - det måste ju vara en stark liten kämpe som klarat 5-dagarsodling, nedfrysning och upptining
Första gången jag gravid fick jag en skärande smärta precis i samband med implanteringen. Eftersom det var (relativt) ovetenskapliga hemmaförsök så förstod jag inte alls vad som var "fel" förrän en vecka senare då jag testade positivt
Andra gången (som ju var IVF/FET) upplevde jag inte alls den där smärtan. Däremot började ett lätt illamående smyga sig på kort efter implanteringen, vilket innebar att jag anade att jag lyckats.
Kram o lycka till!
Tack! Jag hoppas verkligen den är en överlevare!
Synd att det inte lyckades för dig men bra att du inte ger upp hemmaförsöken!
Jag känner en väldigt diffus ömhet i magen och livmodertrakten, som "spänningar". Men det kan tilläggas att jag är en oerhört nervös människa så jag vet inte alltid hur jag ska tolka mina kroppsliga symptom. Dessutom är jag fruktansvärt förkyld och lite febrig. Jag fick snuvig gå hem från jobbet igår efter lunch. Men det känns faktiskt skönt att få vara hemma under ruvarperioden. Jag kan liksom inte koncentrera mig på något annat än detta.