IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Turild, Turild, Turild, tjohoooooo!!!!!
Turild, Turild, Turild, tjohoooooo!!!!!
Vi har inte ännu behövt ta ställning till 3-pack eller ej men det är ju som att säga att man inte tror på att det funkar första gången!?! Vilken neggo-mental-grej egentligen ! Men det kanske blir så, vem vet......
Tack, vad ni är gulliga! Nädå, det var inte i närheten av de vikterna och inte avståndet heller. Märkligt, jag brukar inte nojja så ! Alla bär vi ju nåt emellanåt, om det så är barn, tvätt, pärmar, djur eller matkassar, man tror nog bara inte att man gör det. Jag vet ju att bärandet i sig inte är farligt, det är lyftmomentet. En del tränar rätt friskt och städar nån gång vilket är påfrestande för kroppen och att sträcka sig efter en bok högt upp ska tydligen också vara värre..! Som sagt, tror våra andra "problem" (ålder & immunologi) är betydligt mer avgörande
Har vi fått fler ruvare idag..?!
Turild: jag fick ett bra tips igår när jag nojjade: man ska inte göra sådant som man inte van vid att göra, det man är van vid har kroppen byggt upp en muskulatur för och då är det ingen fara. Nu brukar du kanske inte göra just precis den övningen men den var ju inte tyngre eller mer påfrestande än nåt annat du brukar göra!
Nu ska jag lägga mig och ruva, jag gör det på eftermiddagarna och myyyyyser
Enya, det är suuuuperbra!!! Grattis!!
Åhhh ruvarligan bara utökas!!! Underbart, Fjällis Du kan vara både glad & stolt över det resultatet!!