• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippan, jag har alltid mailat info-adressen och fått svar inom ett dygn. Men ibland kan det vara bättre att samtidigt beställa en telefontid och ta frågorna där. Tror Svend undviker att svara på mail av tidsbrist.

• myran6801

Zin, har just skickat ett mail till dr D i Aten med lite historik. Ska bli spännande att höra vad han säger. Kram

• myran6801

Zin, har redan fått svar fr Dr D. Han var noga med att poängtera min små små chanser och han skrev oxå att det var osäkert om mina misslyckanden beror på immunologiska problem eller helt enkelt på min ålder. Samtidigt skrev han att han hjälper oss om vi vill försöka. Vi ska iallafall fylla i hans formulär o boka en telefon konsultation.

• myran6801

Söte, det är verkligen inte rättvist att du inte ska få glädjas och hela tiden oroas. Det måste varit hemskt när den där klumpen kom, kan inte någon läkare förklara varför du blöder? Som någon redan frågat, fick du två tillbaka på ET? Hoppas hoppas du slutar blöda nu och kan få njuta. Kram

• myran6801

Zin, det är ju super att du äntligen är på rätt spår. Imponeras av din kreativitet, så smart att kontakta skåne-killen!!! Du måste berätta vad hans reaktion blir.
    Dr D mailade mig formulär att fylla i idag och prover han vill jag ska ta. Han skrev oxå att tiden är knapp vi måste skynda på! Typiskt så är jag på cd21 idag så blir svårt att hinna ta prover utan att missa en hel månad minst. Jag ska skicka mina provsvar fr i juni o hoppas de duger. De immunologiska provsvaren du fått nu var det dem du tog i Athen? Undrar så om det är några man kan ta här för att se om man har de problemen.

Är lite frustrerad över CFC för Svend har ännu inte återkommit med tips på Gyn som kan hjälpa mig. Misstänker att det inte är ngn som vill ta sig an en gammal kärring med kassa ägg.....

• myran6801

Jag ska ta en hästkur antibiotika för att bli ab med hidden C men tänkte att jag skulle köra en kombo enl Ludmilla kuren för att slippa besvär....Ni som kört Ludmilla kuren vad är ordinationen av Lactal och Ovesterin, när börjar man med det?

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?