• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

34an, härligt att du är igång. Är det Crash du gör? Hästdoser har jag oxå kört, mkt att spruta. Lycka till!

• myran6801

Vi 4, jag har fått 2 st 2-celliga tillbaka men då sa kliniken som försvar att de sattes tillbaka så tidigt så att de inte hunnit dela sig än. Bullshit så var det inte, men man kommer ingen vart med dem. Man är så i händerna på deras välvilja att hjälpa till. Särskilt när man är 40+. Men jag tycker absolut du ska påtala det!!!!

• myran6801

Hur viktigt är det att ta blodproverna (amh, fsh osv) cd2 egentligen? Var hos Gyn idag o han sa det inte spelade ngn roll att det var dag 4.

• myran6801

34an, spännande, jag ska oxå köra Crash som jag förstår ska va bra om man har korta cykler. Ska du spruta med Gonal-f? Håller tummarna för att Crash är bra!

• myran6801

Maryhe får du svar på proverna samma dag då så du vet vilket preparat du ska använda? Lycka till!

• myran6801
    42an skrev 2012-01-20 10:42:05 följande:
    Hej, måste bara berätta för ngn. Pratade med Dr Svend nu. Ställde tusen frågor för att förvissa mig om att vi gjort allt vi kan. Och han sa bara att "allt det tar vi när ni kommer hit, fråga efter mig då", nu skall du bara tänka på att det skall bli folliklar och vänta ut dem. Han är helt lugn och sansad.

Min gyn nämligen rätt negativ både om mina chanser och Crash tycker han är trams. Svend sa bara lugnt att "han kommer bli förvånad på vul på tisd". Han tyckte att jag skulle ta det lugnt och inte oroa mig. Så fantastiskt skönt det var att prata med honom. För det mesta känns det som att det bara är jag i hela min omgivning som tycker att det här är en bra idé, så det kändes mkt bra att det fanns ngn mer. Och utan er hade jag blivit knäpp. Tack om ngn orkade läsa, behövde bara "prata av mig".

Kram på er alla! 
    Skönt att Svend kunde ge ett tryggt svar. Åh vad spännande det ska bli på tisdag!!!!! Håller tummarna hårt hårt.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?