• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fruttan: när de gjorde det på mina så framställdes det också som i stort sett riskfritt. Jag har förstått att de säger det som är bäst för tillfället, så att man inte oroas för mycket. Denna gång frågade jag efter det men nu var det plötsligt "inte helt riskfritt" men jag var så dålig efter ÄP att jag inte orkade ifrågasätta det. Skalet ska nog vara rätt tjockt för att man ska göra det, för att det ska anses vara så riskfritt som möjligt. Jag kan tillägga att jag hade nog gjort det igen.

• Zinfandel

Laservarianten låter betydligt mer tillförlitligt, tänk att Dk alltid ska ligga lite längre fram.... Är man orolig för att just lasern påverkar negativt i Sverige eller är man som vanligt bara trångsynt tills det gjorts femhundranittiotusen tester..?!

• Zinfandel

Nu får ni lugna er Flört Är ju inte på TD ännu ens Flört Och näää BIM är inte helt passerad än.... Återkommer! {#emotions_dlg.djavulsk}{#emotions_dlg.djavulsk}

• Zinfandel

Puh Inanna, nu kan vi alla andas ut.... Grattis!!! Jag hade gjort precis likadant, snälla, oja dig inte över det beslutet nu... Du gjorde rätt! Och du har ju inget problem med immunförsvaret så det behöver du inte oroa dig över det minsta. Grattis till PUPO Hjärta

• Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-27 12:57:37 följande:
    Tack Hjärta! Det var verkligen jättejobbigt att behöva bestämma sig så snabbt! Men båda läkarna övertalade mig på sätt och vis att frysa idag! Jag tänkte på att immunförsvaret är fullt upptaget med annat än att stöta bort embryon Skrattande
    Ja, det förstod jag men du har ju inte problem med bortstötning som jag, så du behöver ändå inte oroa dig för det!! Lägg dig nu och vila och njut av Li & Lo ;)
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-27 13:01:41 följande:
    Tack! Borde vila egentligen men kan liksom inte slita mig från FL än! Mysigt att tänka på att man lägger sig och ruvar på ett par små ägg en liten stund på eftermiddagen Kyss!
    Ja visst är det en underbar känsla!! {#emotions_dlg.flower}

Tack No Ka Oi Hjärta (nu börjar jag snart kalla dig för Noki ;)
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-27 13:05:37 följande:
    Tack! Det är två figurer från min första läsebok som min pappa gav mig i början av 70-talet Skrattande!
    80-talet måste du mena SkrattandeFlört
  • Zinfandel
    Snösport skrev 2011-05-27 13:09:54 följande:
    Zinfandeln: hi,hi,hi..känner du dej pressad?  relax!  Tror på dej och dinstjärna i livmodern!!!!
    Öhhhhhh, gulp, aaaaaahhhhhhhhh........ Ouuiiiiiiii!!!! Go bananas liksom (eller pineapple..?!) Äpple
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?