Hej alla fina!
Jag har läst allt stöttande och fint ni har skrivit men inte haft orken att svara. Dippen blev djup den här gången. Främst för att sonen som i princip aldrig pratat om syskon nu säger att han gärna skulle vilja ha en bebis i familjen. Precis nu, när jag blöder som värst. Han har förstås ingen vetskap om vad vi genomgår men när han sa så då brast mitt hjärta totalt. Fast jag bet ihop och väntade med gråten tills han var i skolan.
Turlid - jag har fortfarande hopp om att få CvL med på noterna och utreda lite. Fick i alla fall ett fint svar av en sjuksköterska, vi får väl se. Tack för alla råd! Jag hade skrivit upp gyn i Täby men visst tappat namnet. Kan någon hjälpa mig med det? Tack för ditt stöd!
Mia - så intressant med kort lutealfas, det ska jag absolut prata med CvL om. Tack och tack för din omtanke! Men DU, GRATTIS till plus! Det är ju fantastiskt!
Sushi - tack för fina ord! Och jag håller verkligen tummarna för ett mirakel för er!
Inanna - kram och tack! Jo, jag hoppas verkligen på en utredning. Hoppas att du mår bra.
Myran, Maraki, Enya, Tjorven - tusen tack för allt gulligt ni skriver. Det betyder mycket!
(hoppas att jag inte glömt någon nu....)
Vi 4 - hur går det? Insättning idag eller nästa vecka? Vad kul att det blev en så bra skörd!
Kattenizze - hoppas att du laddar och mår bra inför måndag! Så spännande!
Slemtorsk - jag blir så ledsen när jag läser vad du skriver och jag förstår förstås precis vad du går igenom. Ta hand om dig.