IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
EGO, vet inte om jag sagt det men så här är mitt liv nu:
Här slutar min IVF historia, jag gör inte den sista IVF:en och jag är inte gravid.
Jag har strulat till det i sommar och blivit blixtförälskad i en annan man på en annan ort(en kollega), blir jag gravid så blir jag och hoppas det går bra och hoppas jag blir gavid men just nu och kanske inte någonsin kommer vi göra IVF...den nya hade en kvinna för många år sedan som han gjort detta med och som blev knäkt efter en gång så han vet en hel del och förstår min längtan så det blir att kolla ÄL förutom lite bra egna vitamin o homopat mediciner förståss . Mitt enda krav, försöker vi vid ÄL så ofta det går så blir jag ingen gaggig bitsch senare för då har jag åtminstone försökt och försöker vi inte alls ville jag försöka själv som singel eller vara kvar hos sambon....så jag verkar få honom med de villkoren (lite ovanligt att dra upp det direkt men vad gör man) och då blir jag alltså Sthlmstjej när allt e fixat ..hoppas i höst men vi får se hur det går m jobb.
Kommer att läsa om er då och då och vill ha tips hur man kan blir gravid spontant givetvis och hoppas att vi alla får våra små efterlängtade barn.
Just nu är jag bara så förälskat lycklig och samtidigt sorgsen över att bryta upp från min bästa vän som jag nu sårar väldigt och lilla huset, fina båten ska säljas och jag e skyldig sambon pengar för alla IVFer o inget kommer vi att tjäna på försäljningarna ....men vad gör man när blixten slår ner och man inte upplevt något så starkt och ömsesidigt och perfekt på många sätt och man lever ju bara en gång.
Jag hoppas att passionen kan ge oss ett barn men jag är lycklig av att veta att jag får honom= han e så söt så vi skulle få den sötaste kulltott om det blev så
Lycka till alla!!!!!
Jag har gärna kontakt irl med ngn som är i eller varit i IVF svängen i Sthlm så man har en vän i verkligheten som vet ens historia nu när jag byter riktning tror det skulle vara skönt...kommer att besöka Sthlm endel och sedan flytta dit när det praktiska är fixat. Inboxa mej om det är intressant med kontakt då jag inte läser allt i fortsättningen.