IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Grattis i förskott då Mary
Grattis i förskott då Mary
Hörrni, jag verkar ha tagit ut glädjen i förskott.
Tog ett till test nu på morgonen när mannen kom hem från sin spelning för att visa honom. Då blev det positiva strecket bara halvt (testlagrets stickor) och då var vi tvungna att testa på en till sticka och då visade det ingenting Då testade vi på ytterligare en sticka och den var helt minus.
Vad ska jag nu tro?
Känner mig dum att jag var så naiv och trodde att det var positivt...
Det kanske är så att det är falskt positivt när det syns ett sånt smalt rosa streck?
Kolla gärna i mitt bildgalleri så får ni se det andra testet jag tog.... jättemärkligt...
Typiskt att det skulle bli så att jag testar med ett dåligt test som kan visa falskt positivt. Får skylla mig själv och tänka på det att i fortsättningen använda tillförlitliga tester och att vänta till att testa närmare BIM.
Känslostormar ja, Zin, upp som en sol och ned som en pannkaka.
Grattis Mary! Jag förstår dock helt din känsla. Jag hade svårt att fylla 41 så....
Ja, det här var ju en fadäs. Känner mig skitdum att jag inte tog någon mer tillförlitlig test innan jag ropade hej!
Ja pp08, alla tester utom den första var ur samma burk med urin. En av de visade ett konstigt halvt teststreck som bilden i mitt galleri och sen var de andra tre minus...
Nu har jag lärt mig en läxa. Bättre att vänta med att testa tills BIM och med ett tillförlitligt test. Har skrivit till testlagret och klagat. Vilket skit - lurendrejeri. Typiska att jag skulle gå på det och bli så glad och sen pang.. rakt ned i marken!
Tack Tjorven Jag är på dag 22. Beräknad mens på lördag. Kolla på bilderna i mitt bildgaller så ser du att något lurt är det. Jag fick två såna tester och resten var blanka.
Det är nog som någon skrev att det är fel på stickorna från april. Mina är från april ! Skitlagret ska jag döpa dem till i fortsättningen. Lura folk på det sättet!!!
Vi (jag och min man) resonerar som du Tjorven att stickorna måste ha något att reagera på annars skulle de inte reagera. Hm... Men någon pratade om att det kan vara färgrester som visas på testet... Sen ska det visst inte vara så tunt strecket heller. Lovar att jag snart ska sluta disk detta! Men det känns så nedrigt.