Gulliga Vi4, du har så rätt, jag ska inte ta på mig för mycket!
Jag ska bli sjukskriven först i två veckor för min utmattning så visst, jag behöver tänka på mig själv lite!!
Men jag kunde inte låta bli eftersom jag också själv funderat på kombinationen som nu Zin skrev om där, Gonal-f/Menopour och jag behöver bli lite påmind själv också.
Zin, dina kortfattade raka formuleringar är guld värda, det känns så hoppingivande! Det ska väl i alla fall vara värt att försöka så för henne innan de ger upp: Jag tänkte just också på DHEA förstås.... men ville inte tjata om det igen
Sen tänkte jag just på kombon som du påminde mig om nu. Den ska jag själv föreslå till Falun i augusti.
Kortison tycker jag är mycket spännande... jag har lagrat ett förråd här nu
Funderar på om jag ska börja redan nu med en svag dos och öka i juli för att sedan göra IVF i augusti, eller är det bättre att köra på i Juli, en månad innan IVF som du skrev ovan. Tänker att börjar jag nu kanske det ökar chanserna att bli gravid naturligt...
Så som ni förstår så går hennes fråga ihop med mig lite... och nu kan jag vidarebefordra våra tankar till henne och kanske förhoppningsvis göra henne lite hoppfull efter gårdagen bittra besked.
Kram!!!