IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi4, fasiken vad tråkigt att embryona inte klarade sig!!! Ser du är i full gång med Nya planer! Varma kramar till dig!
Vi4, fasiken vad tråkigt att embryona inte klarade sig!!! Ser du är i full gång med Nya planer! Varma kramar till dig!
Skälv känner jag mig sjukt trött och märker hur ledsen jag är över att detta bara klassas som psykiskt av läkaren. Jag tror inte att det är det. Jag känner min kropp för väl. Känner mig så ledsen och vet inte vad jag ska be henne ta för prover för jag antar jag måste be henne om det. Ska träffa henne på nytt på fre.
Zin, är beredd att hålla med dig! De här symtomen startade nör jag började ta DHEA men hur kommer det sig att bli så här sjukt trött av ett lkm som ska göra tvärtom?? Folk använder ju de som anabola steroider! Stark och mycket muskler inte tvärtom som en urlakad sill... I det här tillståndet blir jag nog aldrig gravid... Oavsett äggkvalitet. Borde läsa fler amerikanska studier för på svenska sidor finner jag då inget om biverkningar bara hurrarop!!
Tack för era ovärderliga inputs - as usual - ni är bara bäst!!
Jag låter bli att ta prasteron kvällstid några dagar så får vi se vad som händer... svettningarna har helt klart med prasteronet att göra och att jag nu går in i follikelfasen. Kroppen jobbar och är förmodligen i chock som du säger Hemulen, det var nog två år sedan den hade sån här hormonproduktion, innan min graviditet med vår son. Dessutom har ju jag endometrios och då ska man vara lite försiktig med DHEA tillskott har jag nu läst och det säger sig självt... ju mer östrogen, ju mer produktion av endometriosen... kanske därför jag har ont i tarmarna, brukar få det av endometriosen.
Nu har jag sovit tre timmar ikväll... hm... ska upp och jobba sista dagen imorgon så jag hoppas jag kan sova i natt nu...
Nu händer det mycket i tråden! Syskon, undrar också hur det går för dig?
MIssB, härligt med sprutstart!
Angeliq - grattis till befruktningen av två ägg!
Zin, skickar lite PMS till dig
Ps... jag är inte deprimerad som min läkare säger... min man säger inte det heller och jag känner mig inte deprimerad. På måndag får hon nog göra lite undersökningar av annan karaktär än bara skylla på det psykiska
Vi4, jag vill betona att jag verkligen inte tycker ni hade behövt detta nu. Jag kan mycket väl föreställa mig hur det känns!
Hemulen, tror du gör helt rätt att ta endast 50. Vad jag förstår efter att nu läst en del så ska man vara lite försiktig med DHEA vis pco. Nusyskon, vad?! Sista försöket? Kram
Lycka till Linkööööpinngggg!! Nu kör vi!!
Intressant artikel!!!! www.svd.se/nyheter/inrikes/hoga-halter-bisfenol-kan-forsvara-vid-ivf_7284601.svd
Zin, jag äter sällan mat ur konservburkar men matjessill, tonfisk och krossad tomat har det blivit en hel del. Det går bort helt nu. Jättesynd... då jag tycker tonfisk är en sån bra omegakälla.
Är glad idag då jag var på HSS i morse. Det verkar inte vara något hinder i äggledaren. Vätskan flöt på jättefint och inte gjorde det ont heller. Hon menade att om det inte gör ont så är det ett bra tecken. En bra läkare. Tyvärr kommer jag ju aldrig få reda på om det var vätska där i äggledaren men det trodde hon inte vid UL först. Det bästa av allt är att jag har en 12 mm stor äggblåsa på gång. Snart ägglossning!! Hoppet spirar!