IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Man får inte ÄL exakt en viss dag med Pergo. Man får ÄL från dag 13 och framåt. Kan också ske innan och kan också se efter dag 17, alltså väldigt sent. Säkrast är att ha sex varannan dag från dag sju!!
Man får inte ÄL exakt en viss dag med Pergo. Man får ÄL från dag 13 och framåt. Kan också ske innan och kan också se efter dag 17, alltså väldigt sent. Säkrast är att ha sex varannan dag från dag sju!!
MissB!! Hoppas hoppas på dina ägg i morgon!!
Intressanta diskussioner här nu. Sitter och väntar på vänner resandes från Skåne. Passar på att läsa lite!! Ska nog testa Pergo nästa månad, är dock lite rädd för förra gången jag åt det så fick jag en cysta men tror faktiskt att den var där redan från början. det gäller att börja med Pergo i en bra cykel. Då när jag tog det så var inte min mens bra och det berodde förmodligen på cystan...
Stort varmt grattis MissB till ditt embryo!!! Låt det nu växa/fästa med värdighet i din moderliga kropp!
Åh!! Zin, tack kära kära du! Vad glad jag blir av dina ord! Stor kram till dig
Tack Susmar! Ska njuta varenda ögonblick!
Tack alla för gratulationerna! Vår bröllopsdag blev helt fantastisk, har knappt ord! Ska blogga om det någon dag framöver! Zin, alla mina tankar och hopp går till dig idag
Zin!! Så underbart härligt att höra - TVÅ så fina embryon! GO!!
Linköping - Jag känner igen mig så väl i din förtvivlan och skulle så önska att du kunde få lite medvind.
När jag trott att det ska bli vår tur så har det ofta hängt upp sig det senaste året. Jag fick också mens på dag 21 första gången vi skulle göra IVF. Jag önskar så att du kan hitta ett sätt att få lite balans på hormonerna.
Jag vet ju att det är flera här som har spottings före mens, har ni försökt göra något åt det? Tagit progesteron, gulkroppshormon... akupunktur eller annat som hjälpt?
Jag har inte haft det innan graviditeten med vår son men fått det senaste året.