IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Fjällsippa. Jag vet inte om dom har på apoteket för jag fick av kliniken, men jag tycker att dom borde ha det. Inboxa mig annars så kan jag skicka ett par till diig som jag har över
Fjällsippa. Jag vet inte om dom har på apoteket för jag fick av kliniken, men jag tycker att dom borde ha det. Inboxa mig annars så kan jag skicka ett par till diig som jag har över
Söte, stort grattis
Linköping, hoppas samtalet gått bra. Inte att man blir lite undrande...
Zin, vi har inte riktigt utvecklat någon ny plan än... Ska ha samtal med Svend på tisdag och höra vad han säger å så bygger vi nya planer efter det tror jag
men klart vi ska köra ihop igen
Idag har jag en mindre bra dag... en tanke har ploppat upp...
när vi inte kör IVF så blir jag gravid men det blir mf hela tiden å då körde vi IVF för att vi skulle kunna få lite extra hjälp runt om för att kunna behålla en graviditet blir vi inte gravida... känns som en ond cirkel.
Min svägerska har dålig äggkvalitet å då har dom sagt till henne att det bästa inte är IVF, och hon har efter ca 4-5 år kämpande per gång lyckats bli gravid två gånger och då har dom stannat. Sista är fortfarande i magen men det ser ju bra ut.
Jag har ju inte pratat med Svend än men på labbet så sa dom att dom inte sett någon spindel i mina ägg... dock hade ju ändå den jag fick tillbaka väldigt höga poäng.. Hon sa att ägget kan ha en spindel ändå, men att dom inte lyser på fler än ett ställe (där de i förväg förväntar sig att den ska va) för att inte riskera att bränna ägget.
Så därför tänke jag på min svägerska... eftersom vi faktiskt får till ett pluss in i mellan på egen hand så kanske det beror på att äggen är dåliga men för mig kanske det är att de är så dåliga att det inte kan bli någon graviditet på dem utan jag bara får mf... så är det så stor ide egentligen att vi fortsätter med IVF..??
Callimero, lycka till på måndag.
Bengalen, ja då vet du ju nu hur det funkar å en hemmagyn är kanske inte så dumt. När du ser ett och två är bra kan du ju gå över till CFC igen
Fjällsippa, håller tummarna för att guldägget blivit befruktat å delat sig fint