• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Nu ska den här lite nervösa tjejen gå och lägga sig och hoppas på några timmars sömn Solig
    Är väldigt lugn men nog pirrar det lite extra nu...Drömmer
    Sweet dreams alla fina {#emotions_dlg.flower}  

• MissBoring

Då va jag ruvare igen!

Vi hade ju hoppats på två men är tacksamma för en liten rackare med fina poäng

Nu är det dags att njuta av vår chans till en bäbis och av semestern

Tusen tack för tummar å hejande @-}--

• MissBoring

Mamman, man vet ju aldrig med dom små ett tu tre har dom snyggat till sig Slemmiss fick ju tillbaka en 3a som nu fortfarande växer hos henne. Lycka till

Myran, tror du verkligen att han bara skulle skriva nått så? Det hoppas jag verkligen inte, fick ett sånt bra intryck av honom

tusenn tack för fortsatta tummat och lyckönskningar. Mottages tacksamt (hjärta)

en liten fråga till er som tagit extra ovitrell under ruvningen, har ni tagit den på morgonen eller kvällen?

• MissBoring

Tack å tack till alla som önskar mig/oss lycka till och som jag inte svarat. Hjärta

Tjorven, härligt vad bra det blev Hjärta

Nu är vi på bästkusten och jag tror det lätt kommer bli lite mindre datorn här..

Så så länge, säger jag lycka till imorgon Anne, hoppas dagen blir precis som du drömt om {#emotions_dlg.flower}

Angeliq, vill se att du plussat när jag kollar nästa gång Solig

Zin, lycka till på måndag Drömmer

Till er alla andra som ska starta så kör hårt, trägen vinner!!

Ses snart igen Hjärta           

• MissBoring

Hej Germany. Det va roligt att ses, länge sen. Skönt höra su mår bra. Ha en underbar sommar

Skytten, roligt du tiitttat in

Anne och Underverket hoppas dagen blev så underbar som ni önskat å må kärleken övervinna allt (hjärta)

Angelig, åh vad tråkigt att höra att det inte gick vägen stor kram

Lillan15, hoppas du kan få någon att kolla upp dig för det där låter ju inte så bra.

Zin, lycka till imorgon @-}--

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-07-02 16:47:40 följande:
    Tack för alla tummar  Jag är nu stolt ruvare av 2 perfekta små embryon, ett 8-celligt & ett 12-celligt. Nu myser jag vidare 

Nice, grattis. Mys på
  • MissBoring
    linköping68 skrev 2012-07-02 13:54:49 följande:
    Jaha, så har kroppen gjort uppror igen.....

har nu plötslig börjat blöda, bara 21 dagar efter förra mensen. Har ALDRIG haft så kort cykel. Har 32-35 dagar i vanliga fall. Kan nu inte göra IVF denna cykel då mannen är bortrest 2 veckor framöver, så att börja spruta nu är inte att tänka på. F*n!

Kan det i bästa fall bara vara någon form av mellanblödning kan man ju hoppas på, eller? Suck!   

Usch Linköping, du skulle behööva lite medvind nu. Styrke kram
  • MissBoring

Ja vad fort veckan gått

jag vet faktiskt inte... Jag mår bra, känner mig lugn i situationen etc så allt känns bra. Men jag har faktiskt ingen magkänsla, kanske för att jag försöker fokusera på annat å inte tänka så mycket... Känner varken ena eller andra utan glider med i semester lunken

men jag har kommit på att jag nog va allergisk mot orgalutralen... Någon annan som varit med om det?

när jag tog sprutan så blev det som en förhöjd 5 krona runt själva sticket. Tog första sprutan på väg ner till Danmark å i Danmark så började nysandet, jag nös hysteriskt i skov med ca 1/2-1 timmes uppehåll å så nös jag hur mycket som helst igen. Nu är jag ju gräsallergiker men jag har aldrig nyst så. Men så när jag tänker tillbaka så avtog det ca 2-3 dgr efter sissta sprutan å nu har jag bara vanlig allergi.. Har någon varit med om detta? Det är väl det enda jag funderat över... Omm det verkligen kan ha varit bra för processen...

• MissBoring

Å så kliade det som en tok runt sticket en stund efter jag tagit den.

märket såg ut ungefär som där allergin gjorde utslag när jag gjorde pricktest...

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-07-05 12:43:29 följande:
    Tack Fjällis, det är preciiiiis sånt jag behöver höra nu!! Myran: hur går hemmabehandlingen? Hur blev planen?

Å precis sånt som jag inte behöver höra nu
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?