• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Mammagås, grattis till lyckat vul kanske blir lättare att handskas med hormonerna nu!

• MissBoring

Cice. Skönt Dr D tar hand om dig när du reagerade på droppet. Hoppas du får åka hem snart.

Myran,tråkigt om det inte gick nu men tur det kommer en ny månad med nytt försök iaf.

Bengalen hejja dig nu.

• MissBoring

Hmmm Myran nu när jag läser det jag skrev så ser det inte ut som jag tänkte det ser ju drygt ut å det va inte min mening! Kram

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-07-06 07:31:32 följande:
    Varför inte, färsk vet vi ju ger bra resultat !! Men eftersom många länder inte ens gör fet på kvinnor över 39 så inger det hopp  Hur går TPA?!

Äsch, jag skojade bara lite.

Visste jag inte att dom inte gjorde fet, konstigt.

TPA?
  • MissBoring

Hahaha jag är lugn, inget sånt än iaf

• MissBoring
    mba12 skrev 2012-07-06 15:51:32 följande:
    Vart på VUL idag, bara 1 ÄB på 13 mm :(

Får avbryta den här gången oxå

Vet inte vart jag ska vända mig till???? Vad ska jag göra ????

Du får höra av dig till Svend på måndag å höra vad han kan ha för förslag. Nu har han ju (tyvärr) ett par försök som inte lyckats å får se vad han kan klura ut för alternativ till nästa försök! Kram
  • MissBoring

Grymt tråkig Mba, det kom inte med ovan.

• MissBoring

Hej. Är jätte trött så jag ska läsa igenom imorgon men har en fråga.

ni som använt lutinus förut har ni blivit förstoppade av det? Min mage är helt galen, fylld med luft å nästan helt förstoppad :-/

eller kan det bli av ovitrellen? Jag har tagit en halv spruta vid 3 tillfällen efter ET.

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-07-08 05:14:15 följande:
    Boring: blir alltid galet förstoppad av progesteron :(

Okej. Jag har inte blivit det förut men nu tar jag ju 3 ggr om dagen så det är säkert därför då.

Så... Nu närmar du ju dig en veckas ruvning, vad säger din magkänsla?
  • MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-07-08 07:54:41 följande:
    Haha, där fick jag tillbaks min fråga  Jag är mycket positiv, till motsatsen bevisats!!  Tjohooo!!!! 

Självklart, jag är ju oxå nyfiken

Samma här, känns bra (förutom förstoppningen då) trots att jag faktiskt inte har några känningar förutom kanske lite molvärk...
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?