IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Celin skrev 2011-09-27 21:53:12 följande:
Hej alla, en pupo-uppdatering från mig - jobbat hela dagen, varit och sjungit på kvällen och ska krypa ner i säng strax för ytterligare en arbetsdag imorgon...oj, jag är inte van vid att jobba - men det är skönt att komma iväg.. men det innebär ju att jag inte kan sova middag som jag har gjort när jag varit hemma, jag är helt slut!
Jag reagerade idag på kören att jag fick känslan av att jag måste byta plats med den som står bredvid annars så kräks jag för hon som stod på andra sidan hade en sån fruktansvärd andedräkt, visst som hon luktade hade man ju kunnat bli spyfärdig iaf.
Jag har sen behandlingen haft svårt för mat, vilket sitter i fortfarande, inte sugen på ngt och inte direkt hungrig - sen kommer suget och paniken att jag måste ha ngt på en gång. Men när det gäller mat så, ngt som verkligen duger är taco/nachos men det kan man ju inte direkt äta varje dag.
Magen är stenhård, ska jag tacka proggisarna för det?
Tutarna ömmar fortfarande, när jag säger aj, säger maken tut - så vi har iaf en bra kommunikation just nu.
Men, nej - ska gå och krypa ner, ta varvet förbi köket och se om ngt lockar (fyllde just matlådan till imorgon med tacofärs....) toan satt jag på en bra stund när jag kom hem och så jag får leta fram en av topparna jag köpte medan jag vänta sonen och inte kunde ha bh och vänta på att det typ äntligen blir den tionde så jag kan få svar om det är önsketänkande verklighet.
Kram