Tuvalina skrev 2012-05-17 16:08:03 följande:
Jag har varit borta härifrån några dagar. Min mamma har varit på besök och vi har försökt komma ikapp i huset inför bröllopet. Jag var på massage igår och hon sa att jag var fruktansvärt spänd. Det är jag. Jag orkar nog inte jobba snart. Är helt slut.
Pratade med läkaren i Falun i tisdags. Jag ska få äta Prasterone (DHEA) över sommaren och få göra en HSG röntgen och spola min äggledare. Vet inte i nuläget om jag ska kombinera DEHA med något annat hälsokostpreparat. Min oro nu är att jag inte ska få ägglossning och istället utveckla cystor. Men jag är lite osäker på att kombinera för mycket olika preparat...Vi ska även få komma dit snart för att kolla upp så att cystor inte är på väg. Det känns bra!
Då gör vi sällskap efter sommarstängt, för jag kommer inte hinna göra ett FET före. Jag är ÄL i dagarna och vill inte göra FET så snart efter ingreppet igår och nästa ÄL kommer ett par dagar innan midsommar. Eftersom dom stänger vid midsommar blir det svårt att klämma in ett FET under midsommarhelgen.
Men jag tror på en skön sommar vid havet, med sol och salta bad. Samla krafter, umgås med nära och kära, ta ett par kalla glas öl och bara njuta av ledighet. SEN kör vi!
Ni kommer att få ett fantastiskt mysigt bröllop. Det är något att se fram emot. Sedan slår vi våra kloka huvuden ihop och kämpar på igen.