Hönan skrev 2011-04-28 22:26:11 följande:
Nu har jag äntligen fått tant röd och ska börja tredje mensdagen!!! Har aldrig haft så efterlängtad mens....
Har aldrig haft så långt mellan mina cykler så jag tror verkligen det beror på det ni alla svarade att man kan få rubbad spontan menscykel efter IVF. 33 dagar mot 26-28.
Har fått Menopur för första gången och den verkar sååååå krånglig jämfört med pennan Gonal-F
Är det nån här som har erfarenhet av den senaste Menopuren som kommer med 2 förifyllda sprutor som man ska spruta i en burk med pulver för att sedan med annan spruta dra upp den dos man ska ta? (I mitt fall 225IE)
Känner att det är sååå läskigt i jämförelse med alla andra versioner av läkemedel
Säger som Enya70 att undrar hur det gått för Chichisita.. Hoppas att det gått så bra att hon inte haft tid att gå in här
Grattis till Tant Röds ankomst! Lycka till med Menopur. Jag valde precis att testa Gonal-F ännu en gång innan jag ev går över till Menopur. Verkar lite jobbigt med blandningsproceduren då man får leka "hemmakemist". Hoppas allt går bra den här gången!