-
Just det. Vi med kombinerad barnvagn och rullator och ev kaffelattemugghållare också.Zinfandel skrev 2011-04-29 16:42:36 följande:Närå tror de vill bli av med mig istället haha Du är gullig du!! Vet du Inanna, det är vår tur nu, nu är det rullatorklubbens tur
-
Jag brukar spruta i10 dagar. Vi får se vad som händer nu när jag får en högre dos på 300. Hoppas inte några äggblåsor växer alltför snabbt så spruttiden blir kortare än vanligt innan alla blåsor hinner mogna ordentligt. Det ska bli väldigt spännande med denna tredje behandling. Jag har liksom ingen aning då jag inte vet mitt aktuella AMH-värde och fortfarande hoppas på att det finns variationer i antalet antrala folliklar varje månad.Enya70 skrev 2011-04-29 16:35:15 följande:Tack Inanna, en vecka före då kanske. Men jag brukar få spruta länge ca 12-13 dagar så du kanske hinner ikapp
-
Absolut. Vi väntar på dig! Med skidor under kan du ju snösporta med den oxå ! Bra tips Enya !Snösport skrev 2011-04-29 17:47:54 följande:Hi,hiu...se till att bana väg nu Zinfandeln och Innan så kommer jag sedan med min coola rullatorbarnvagn också, ska bara svetsa den klar och lackas
-
Vad bra att få såna höga odds! Ta tid på er att bestämma klinik så att ni hitttar det ställe som passar er bäst. Jämför priser, behandlingsmöjligheter och annat. Jag har tittat lite på avaclinics hemsida för att informera mig lite om det någon gång skulle bli aktuellt. Håll oss gärna uppdaterade om hur det går. Hoppas verkligen att det blir en liten 2012-bebis för dig och din man. Många kramar!mirakel skrev 2011-04-29 18:05:55 följande:Hej....bara inne o kollar till er! :)
Har nog bestämt oss för ÄggDonation nu.
Nu ska vi bara bestämma vart den ska göras...
50-60 % chans säger de att vi har med ÄD = Fantastiskt! -
Spears - Grattis till jättebra resultat!
-
Zinfandel - Nu hoppas vi du får vara alkoholfri länge! Jag slutade dricka alkohol vid förra behandlingen redan och tänker avstå tills jag får ett ! Hoppas Menopur-trixandet gick bra igår! Min läkare tog också upp långa med mig som ett alternativ då den metoden kan ge fler ägg och det är lättare att kontrollera behandlingen. Men vi bestämde oss ändå för korta en tredje gång för att se vad som händer. Jag är ju inte heller sugen på att bli en klimakteriekossa.
-
Zinfandel - Jag råkade läsa om en studie från Harvard som konstaterat att alkohol försämrar IVF-chansen med 18 procent och efter det fick jag en tankeställare. Men egentligen borde det ju vara OK med vin mellan behandlingarna just av den orsak du nämner.
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/oct/20/alcohol-hinders-baby-ivf -
Helt rätt inställning !Zinfandel skrev 2011-05-01 11:23:45 följande:Ja jag vet, har hört talas om den också men det finns fler studier som visar motsatsen... Jag tror fortfarande på kvantiteten, ett glas i veckan mellan behandlingarna tror jag är utom betydelse.. Jag har ju provat både och - och misslyckats varje gång Så återigen - inga pekpinnar, låt var och en ta ställning till det!
-
Chichisita - Grattis! Hoppas HCG går uppåt!
-
Lyxmamma - Tack för din tankeväckande historia! Dina erfarenheter visar på att man aldrig ska ge upp, i alla fall ska man kämpa så länge man kan. Jag beundrar din evishet och att du fick läkarna på att gå med på dina "krav". Jag har också läst om att för höga hormondoser kan vara till mer skada än nytta. Så underbart att du lyckades bli gravid och jag håller tummarna för att det ska gå hela vägen!