• Älskar min familj

Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!

Jag tycker det är helt opassande att låta sina barn bada nakna på stranden, har man en pool på tomten så får man göra som man vill. Men inte på en allmän plats. En strand är till för alla och då passar det inte att barn springer runt nakna. Är man i så stort behov av att låta sina barn bada nakna kan man väl lika gärna åka till en strand där naken bad är tillåtet.

Jag vet att folk kommer skriva barn är bara barn, men det spelar ingen roll. Har själv ett barn på 2 år och skulle aldrig tilltåta mitt barn bada naken på en allmän badplats. För det kan störa något otroligt mycket!
    Förstår helt ärligt inte hur föräldrar tänker när dom tillåter sina barn bada nakna, man gör det ju inte i ett badhus och då ska man ju inte göra det på en allmän bad plats heller!!!

• Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!
  • Snyggmorsan

Den som ens tänker på sex när den ser ett barn bada naket är sjuk i huvudet! Och pedofiler tittar på påklädda barn också och kan lika väl gå igång på ett par söta små bikinibyxor eller badshorts. Dessa äckel ska inte få bestämma huruvida mitt barn ska bada naket eller inte! Min tjej badar naken och får sen torka och lufta lilla rumpan ordentligt efteråt, det är så varmt och instängt att ha blöja på sig hela dagarna när det är så varmt. Nakenhet är naturligt och har inget med sex att göra!

Tack för mig! 

• HelenaK
    Snyggmorsan skrev 2010-07-12 21:53:13 följande:
    Den som ens tänker på sex när den ser ett barn bada naket är sjuk i huvudet! Och pedofiler tittar på påklädda barn också och kan lika väl gå igång på ett par söta små bikinibyxor eller badshorts. Dessa äckel ska inte få bestämma huruvida mitt barn ska bada naket eller inte! Min tjej badar naken och får sen torka och lufta lilla rumpan ordentligt efteråt, det är så varmt och instängt att ha blöja på sig hela dagarna när det är så varmt. Nakenhet är naturligt och har inget med sex att göra!

Tack för mig! 
    Kan bara hålla med....
  • ouiouioui

Förstår öht inte hur man kan störa sig på att en 2-åring badar naken? Tycker att det är det som är lite stört isf...

• Sixtenssons

Tack för mig! 
  • maadicken

Tack för mig! 
    där fick du med precis det jag tänkte skriva

sonen är 3, och vill han vara naken på stranden så får han det. stör sig någon på det så är det deras problem
    LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222
  • minlille

Har bara läst ts.
    Om mina barn badar nakna på allmän badplats oroar jag mej för människor med vriden läggning som går i gång på barn, tyvärr. Jag tycker att det skulle vara självklart att låta mina barn bada nakna om dessa människor inte fanns. Jag tar därför på mina barn badkläder för att skydda dem mot knäppa människor som inte har normala värderingar. Att ett naket barn på stranden väcker anstöt hos sunt tänkande människor kan jag inte förstå? Det är ju okej att sola toppless, ,är inte det mer anstötande än ett naket barn?

• broglo

Jag brukar nästan vara överdrivet noga med att bete mig så att ingen skall behöva ta illa upp, men jag kunde faktiskt aldrig föreställa mig att någon skulle uppfatta det som stötande eller irriterande att min ettåring får bada naken en stund... Nu har jag iofs bara läst trådstarten, men jag fattar verkligen ingenting. Vad är problemet?

• SC11

VA!? Var tvungen att kolla efter så att tråden inte låg i sandlådan.....
    På vilket sätt är det störande med ett naket barn?

Jo, Barn är barn. Den som ser ett naket barn på annat vis är......*uh vill inte ens tänka på det*

• M2003

Jag skulle aldrig låta mina barn bada nakna på ett offentligt bad och den minsta är bara 3 år, inte därför att jag är oroliga för att mina barn skall störa, utan för att jag inte vill att några sjuka människor skall glo på dem bara för att de just är nakna.Jag skyddar mina barns integritet!

Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!