• Älskar min familj

Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!

Jag tycker det är helt opassande att låta sina barn bada nakna på stranden, har man en pool på tomten så får man göra som man vill. Men inte på en allmän plats. En strand är till för alla och då passar det inte att barn springer runt nakna. Är man i så stort behov av att låta sina barn bada nakna kan man väl lika gärna åka till en strand där naken bad är tillåtet.

Jag vet att folk kommer skriva barn är bara barn, men det spelar ingen roll. Har själv ett barn på 2 år och skulle aldrig tilltåta mitt barn bada naken på en allmän badplats. För det kan störa något otroligt mycket!
    Förstår helt ärligt inte hur föräldrar tänker när dom tillåter sina barn bada nakna, man gör det ju inte i ett badhus och då ska man ju inte göra det på en allmän bad plats heller!!!

• Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-12 20:17:22 följande:
    Ja vissa kanske har svårt att hålla ner ståndet när det springer förbi en plattbröstad 3åring, bäst man förbjuder barn att vara nakna och skyddar dom som är sjuka.
    En normal människa bryr sig inte om nakna barn.
    Men hallå, nu var du väl ändå lite RASISTISK, va? Drömmer
  • Thegran

mitt barn sprang halvnaken på stranden idag. solskyddströjan på och rumpan bar.
    skönt att lufta lite!

• Ulf Harrys Farsa
    Stinky skrev 2010-07-12 20:20:29 följande:
    Men hallå, nu var du väl ändå lite RASISTISK, va? Drömmer
    JA utvisa ut alla PEDOOSAR!
  • mirre67

Om man är så jäkla pryd tycker jag man kan låta barnen bada i badkaret. Förresten, ts, låter du dina ungar bada nakna där eller måste de ha badkläder då också?! Om du stör dig så på att andra barn är nakna på badstranden, håll dig hemma.

• Curri

Alltså varje gång jag går in på familjelivs forum blir jag skrämd över hur obota dumma vissa personer är. Och det verkar faktiskt gälla en majoritet av de som skriver i de här trådarna! VARFÖR bryr sig folk så jävla mycket om vad andra gör och inte gör?!

• Lejonhjärta

Nämen SNÄLLA nån! Vad gör det om min unge badar utan badbyxor någon gång då och då på stranden?
    Vill man däremot inte låta sina barn göra det så fine. Alla kan väl få ha lite bestämmande rätt över sina egna liv / barn / familjer? Tänk jag har iaf aldrig någonsin fått höra att det väcker anstöt att min två åring badar naken ibland, snarare tvärtom..

Denna tråd är, enligt min åsikt, lika löjlig som den där man stör sig på att gravida ofta tar sig på magen.

Att det dock finns såna här störelse moment hos människor får mig full av skratt och en aning förvånad.. Finns det inte mer relevanta saker att reta sig på i dagens samhälle?!

^^)

~Nora maj 2008 & Bebis september 2010~
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-12 20:23:12 följande:
    JA utvisa ut alla PEDOOSAR!
  • FruBG
    roflmao skrev 2010-07-12 20:16:59 följande:
    Du är den enda som har uttryckt sig aggressivt i tråden. Sten, glashus osv.
    Jag föreslår att du läser igenom dem 3-4 inlägg jag har gjort. Om du tycker dem är aggressiva beklagar jag. Jag tror du tycker jag är aggressiv för att jag är den enda förutom TS (som jag tror ni skrämmt iväg) som säger emot er. Jag kommer aldrig tycka era barn är störande eller äckliga. Jag kan bara agera för mig själv och mina barn (om jag lyckas få några). Däremot tycker jag männiksor med främlingsfientliga åskiter är störande. Dem har ja ingen respekt för, det är en skam för resten av oss svenskar att dem ska representera oss.

Jag har förmedlat min åsikt nu. Önskar er en trevlig sommar, med eller utan nakna barn =)

Over and out =)
  • Weird One
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-12 20:25:06 följande:
    ...eller skicka dom till öland och spräng bron...
    Priceless!!
Svar på tråden Låt inte era barn bada nakna på stranden! Köp badkläder!!!