• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • Miss Olsen
    abbi skrev 2010-10-25 15:48:28 följande:
    Mjb: jag brukar ta novalucol tuggtabletter...
    Oki, får prova det om det kommer tillbaka! Tack!
  • Peecock

NU vet min chef att jag väntar barn...+ ca 50 % av mina kollegor och mina bloggläsare :) Gud vad skönt det var att berätta. Ingen som blev sur....de blev nästan för glada :) Fick t o m en Kram från chefen , hon har förståss känt mig sen jag var jäääätteliten . Ah...fy vad skönt !

• SuzR
    Peecock skrev 2010-10-28 09:02:49 följande:
    NU vet min chef att jag väntar barn...+ ca 50 % av mina kollegor och mina bloggläsare :) Gud vad skönt det var att berätta. Ingen som blev sur....de blev nästan för glada :) Fick t o m en Kram från chefen , hon har förståss känt mig sen jag var jäääätteliten . Ah...fy vad skönt !
    skönt!!  en fråg, varför skulle dom bli sura?
  • Peecock
    SuzR skrev 2010-10-28 09:03:41 följande:
    skönt!!  en fråg, varför skulle dom bli sura?
    Det har hänt att vissa blivit sura, tänker bara på hur det drabbar dem!  
  • SuzR
    Peecock skrev 2010-10-28 09:15:43 följande:
    Det har hänt att vissa blivit sura, tänker bara på hur det drabbar dem!  
    oj!! men usch hur kan man blir SUR för att ens kollega blir gravid....jag förstår det bara inte. Sur för att dom inte kan få barn? avis? att dom får jobba mer?
  • Peecock
    SuzR skrev 2010-10-28 09:17:09 följande:
    oj!! men usch hur kan man blir SUR för att ens kollega blir gravid....jag förstår det bara inte. Sur för att dom inte kan få barn? avis? att dom får jobba mer?
    Att dem får jobba mer ! Men men, nu är det ur världen och det är jätteskönt!
  • Miss Olsen

Halojsa!

Igår va vi på RUL! Så, så underbart att få se lilla bebben igen som vi nu kan kalla HON istället för den!!! Vi ska få en liten flicka! Känns superkul att ha fått veta vad det blir, på nått sätt så blir det mer verkligt för mig. Jag är lite av ett kontroll-freak så jag vill kunna planera och förbereda! Skrattande Men av någon anledning så var jag så säker på att det skulle bli en flicka så jag nästan inte hade behövt höra det, märkligt att man kan ha en sån stark känsla! Hade blivit väldigt förvånad om hon sagt att det var en pojke! Hihi
    Blev också tillbakaflyttad 1 v. så jag är nu istället i v. 20 och halvvägs! Glad Så nu kan jag börja räkna ner dagarna istället för upp.

Hoppas ni får en go helg alla!

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö