BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Nån som har tips på hur man botar halsbränna?
Mjb: jag brukar ta novalucol tuggtabletter...
NU vet min chef att jag väntar barn...+ ca 50 % av mina kollegor och mina bloggläsare :) Gud vad skönt det var att berätta. Ingen som blev sur....de blev nästan för glada :) Fick t o m en Kram från chefen , hon har förståss känt mig sen jag var jäääätteliten . Ah...fy vad skönt !
Halojsa!
Igår va vi på RUL! Så, så underbart att få se lilla bebben igen som vi nu kan kalla HON istället för den!!! Vi ska få en liten flicka! Känns superkul att ha fått veta vad det blir, på nått sätt så blir det mer verkligt för mig. Jag är lite av ett kontroll-freak så jag vill kunna planera och förbereda! Men av någon anledning så var jag så säker på att det skulle bli en flicka så jag nästan inte hade behövt höra det, märkligt att man kan ha en sån stark känsla! Hade blivit väldigt förvånad om hon sagt att det var en pojke! Hihi
Blev också tillbakaflyttad 1 v. så jag är nu istället i v. 20 och halvvägs! Så nu kan jag börja räkna ner dagarna istället för upp.
Hoppas ni får en go helg alla!
MJB: åh vad kul att ni fick veta! En liten flicka! :)