BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Vi är helt förvirrade av barnvagndjungeln! Vilka märken/modeller har ni hört ska vara bra?
Vi är helt förvirrade av barnvagndjungeln! Vilka märken/modeller har ni hört ska vara bra?
Vi ska köpa en Teutonia Spirit! :)
Vi ska köpa en Teutonia Cosmo. Nu gäller det bara att välja färg. Antingen så blir det den svarta eller den grå. Men det finns även en snygg designvariant som är svart med lite extra inslag av ett snirkligt svart-vitt mönster.
Dock fick jag rådet av en god vän att köpa en färgglad vagn för det är så mycket roligare. Idag har ju de flesta en svart vagn. Men jag vet inte om jag vill ha en färgglad vagn för då kanske den färgen känns lite omodern sen.
Abbi & Smilla: Det verkar som att dom vagnarna är mest populära! Dom är riktigt snygga!
Hej hej! Bor i Skurup o har BF den 5 april så tänkte att det passa bra o skriva här =) Har inte hunnit läsa igenom tråden än men ska göra det.