BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Ang. brio igen...vad är den stora skillnaden på go och sing? Ser på blocket att att g-knapp har erbjudande på den nu....men jag har inte rätt ut skillnaden...är go mindre och smidigare? Var som sagt på babyringen och tjejen (hon hade inte alla hönsen hemma..) hon kunde inte fälla den utan fick kalla på en kollega så jag blev lite skeptisk...vill ha ngt som är lätt att fälla och få snabbt in i bilen och då det är jag som skall använda vagen mest så tycker mannen att det är upp till mig att välja vad vi skall ha...usch vilken jungel...men man har lite tid på sig...he he! Är halvvägs nu! Har gått in v 20 och det känns så skönt!
Hur har det gått för er som varit på ul?
Jeez, UL för oss nästa vecka redan 26/11 ! Tiden går verkligen fort....
Yeahcarro: åhh vad spännande! :) längtar med dig!
Hej! Nu är vi hemma igen från New York!! Vi var ju på ultraljudet i onsdags i förra veckan och allt såg så fint och bra ut. Och det första jag såg var en snopp!!!! Så vi får också en liten pojke =)
Kan ju säga att vi shoppade oändliga mängder med fantastiskt söta små pojkkläder i New York!! Små Nike-sneakers och helt oemotståndligt söta små dräkter. Ett sortiment som verkligen inte finns i Sverige!!
Köpte massor av bra saker till bebisen i NY. Leksaker och sådant var verkligen billigt och bra! Jag inhandlade även 2 skötväskor. En Skiphop skötväska (de är verkligen mycket billigare i USA) samt en lite mer stylish från LeSportSac (finns ju inte ens i Sverige). Så bebisen ska rulla fram med stil =)
Är det någon som tänkt boka in sig på kurser hos RundoSund? Jag har precis bokat in mig på vattengympa med avslappning med start i januari. Jag längtar verkligen!!! Det ska bli såååå härligt!
Hej! Grattis till pojken Smilla!
Var inne och kollade rund och sund (har gått där tidigare på babysim med båda barnen) men kunde inte hitta ngt schema för nästa år, skrev ett mail men jag lutar nog mer mot feb-mars ngn gång...beroende på hur långt gången man skall vara...Har hört oehört gott om vatten gympan och tänkte att jag skulle unna mig det denna gång!
Paulamaula: De har än så länge bara lagt ut tider som börjar i januari och det passar mig perfekt. Så om du vill börja i feb/mars får du kanske vänta lite till. Men man måste verkligen vara ute i god tid för de har ju så populära kurser. Jag längtar verkligen och ser fram emot att få röra mig i vattnet när jag börjar bli tung =)
De skriver att man bör påbörja kursen ca v28-32 för att hinna med innan förlossningen. Det ingår ju bra avslappningsövningar också.
Är det någon som tänkt gå profylaxkurs?
Hej hopp tjejer!
Det var ett tag sen jag skrev här...
Grattis till alla som varit på ul! Vi var där idag och allt såg jättebra ut. Bebisen ville inte visa sitt kön och låg m benen i kors och gumpen neråt - precis som vår dotter gjorde. Men jag gav mig inte, utan fick "gympa" i flera omgångar för att den skulle behaga flytta sig. Till slut fick vi se tre små streck och ingen snopp och pung, så det blir en flicka till!! Vi är så glada! Bm var iaf 80 % säker.
Nån mer som känner tryck neråt emellanåt o att magen spänner sig o blir hård?? E i v.21 nu. Undrar mest om det e normalt.. första barnet ju så man e lite nojjig
Denna veckan har jag kännt bebben varje dag, mest tidiga morgnar o på förmiddagarna, så mysigt ju
Har ni det bra annars?