BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
MJB vad kul! En liten tjej! Inte illa att bli framflyttad heller!
På Måndag är det min tur, då är det dags för UL hoppas att dom kan se vad det är för något...tror att det är en kille men det kvittar vad det är för något då vi redan har en av varje!
Ja det är superroligt! Spelade verkligen ingen roll vad det blev men det är så kul att få veta! Roligt att gissa med, hihi.
Vi kollade in barnvagnar igår...my gosh vilken djungel !! Blev förståss lite förtjusta i Brio Sing ... i gräsgrönt :)
Idag började en ny medarbetare på företaget. Fick en märklig presentation helt plötsligt
chefen- Det här är Caroline, hon är speditör på XJ avdelningen, hon är dessutom gravid
Ska jag presentera mig så numera?
-Hej Caroline...välkommen...jag är gravid!
Yeahcarro: hihi vad rolig presentation! :) känns konstigt att höra!
Brio sing är bra! Det är den vi köpte ju!
Vad var det för ruskande? Hahaha
Jahaaa! Tur man inte ska ruska den då...:)
Hej! Nu har jag varit på ul och fått reda på att vi väntar en liten tjej! Nu börjar namnjakten då vi inte hade några namn på lager! Bm var jättenogrann o besöket tog nästan en timme! Blev tillbaka flyttad några dagar till den 8 april är det beräknat! Känns som man går omkring på små moln nu!!!! Så himla mysigt att få se underverket igen!!