BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej på er! Hur har helgen varit? Sj har jag stått o sålt kläder på loppis i helgen! :)
Idag går jag in i vecka 16! Wii! Det går framåt! :)
Hur mår ni?
Hej alla töser.
Hoppas ni haft en bra helg, vi var på inskrivning och kub/nubb test i Torsdags och allt gick fin fint :) Blev tillbaka flyttad 1 vecka så beräknad datum är nu 18/4 :) Bebisen låg inte stilla 1 minut och vi skrattade åt alla konstiga rörelser den gjorde där inne......helt underbart att se. Ska tillbaka den 29/11 för att se om det går att se könet då :)
Abbi var stod du på loppis någonstans???? Vi stod på marknadsbörsen heter det nog vid Möllan för ett tag sedan och tänkte stå där igen om 2 veckor......fick sålt en hel massa :)
Idag ska det slutstädas i lägenheten och sedan blir den överlämnad på Torsdag......så himla skönt :) Sitter och väntar på att sambon ska ringa om en lägenhet vi tittat på och vill ha........3:a i Hammars Park med uteplats.......det hade varit så himla skönt att få den :) Vi vill ju flytta härifrån snart då grannarna snart gör oss tokiga......och jag saknar Limhamn :)
Ha en mysig Måndag alla :)
hej hej! fick du nåt sålt abbi?
helgen var schysst, har vart spontan och social och jag har fått sova mycket.
KUB test imorn, ska bli såååå spännande att se den lilla.
Tror jag går in i vecka 13 idag...
Jag säger med hej alla efter ännu en helg! Det brukar va rätt lugnt här då! Annat å göra. = )
Jag vågar nog äntligen säga att min period med extrem trötthet och illamående är ÖVER! Helt underbart att kunna äta igen! Ser fram emot några månader nu då jag bara kan njuta!
Så Abbi: Jag mår toppen! ; ) Är i v 18 nu.
Ska till IKEA idag, älska IKEA! = )
Ha en bra dag alla!
Hej hej!!
Helgen har verkligen varit jätteskön och lugn. Gick in i vecka 16 igår och det känns så bra! Just nu mår jag superbra! Allt känns lugnt och skönt. Om 3 veckor är det dags för RUL och jag längtar så jag håller på att spricka. Jag vill så gärna se den lilla igen, och veta vad det blir. Men tänk om hon/han inte känner för att visa sig? (könet alltså). Då skulle jag bli så besviken.
Igår satt vi och filurade på lite namn. Verkligen jättesvårt det där men vi har ett par namn på förslag. Tänkte dock låna någon namnbok för att kanske komma på fler förslag. Nån som vet vilken bok som är bäst, eller kanske en bra hemsida? Jag tittade lite på nätet för ett tag sedan på nån hemsidan men där fanns bara de allra vanligaste "svenska" namnen.
Jag stod på europaporten vid stadion! Sålde massor! Fast inte lika bra som jag brukar! Detta är fjärde gången jag står på loppis och nu får det dröja ett bra tag! ;)
Åhh vi ska också på RUL om 3 veckor och jag lääängtar! Smilla du fick väl tiden innan mig?
När ska ni beställa vagn?
Abbi: Jo, jag fick tiden precis innan dig, 15.40.
Vi tänkte nog beställa framåt jul så vi väntar lite till. Tänkte då se om man kanske kan få ett par av delarna lite billigare om ma kan lyckas få tag i 2010 års modell. De har ju börjat sälja 2011 då och brukar ju rea ut de "gamla".
Nån som börjat känna av bebisen än? Jag har börjat känna av ett litet fladder när jag ligger i sängen och ska vända mig. Det är verkligen inte tarmrörelser för det känns ju helt annorlunda och dessutom är rörelserna ganska långt ner. Det känns ganska konstigt men väldigt roligt. Längtar tills det blir riktiga buffar. Iaf gör jag det nu, kanske inte sen när bebisen sparkar sönder ens revben.....
Smilla det är roligt att du nämner fladder i magen! Jag har inte sagt det till ngn, men jag har också kännt av ngt typ av fladder långt nere i magen! Vet dock inte om det är bebisen men jag inbillar mig det! Mysigt!
Jag tror faktiskt att det är bebisen och jag frågade även barnmorskan när jag träffade henne senast. Hon sa att det var mycket möjligt och inte alls konstigt. Det är ju en helt annan känsla än tarmrörelser. Dessutom brukar det liksom inte fladdra i min mage.....
Vi är helt förvirrade av barnvagndjungeln! Vilka märken/modeller har ni hört ska vara bra?