BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Jag tänkte nog jobba till iaf mitten av Mars! BF 10 april! ;) jobbar som transportledare på kontor! Då har jag iaf ett par veckor på mig!
Idag ska jag till BM och hoppas jag får lyssna på hjärtljud! Har ni fått göra det?
Jag tänkte kanske jobba till 9 april (BF 24) men en kompis till mig skulle ha jobbat nu en vecka till för BF den 5 dec men vattnet gick igår! Så det kan ju komma när som!
Japp det är verkligen så ju! Vi får se helt enkelt! :) jag siktar in mig på mitten av Mars iaf! ;)
Jag tänkte tills mitten av april BF (just nu) 28/4
Jag kommer antagligen gå hem i mitten av mars jag också då BF är den 9 april. Jag har dock ett ganska lugnt kontorsjobb också så det är möjligt att jag väntar en vecka till med att gå hem för att slippa tristessen.
ja jag sitter nog hellre på jobbet än att gå hemma hela dagarna när alla andra ändå jobbar....
Jag hade gärna jobbat längre men det känns helt enkelt inte säkert på jobbet... Jag får väl underhålla mig själv med att "boa" och pyssla tills att bebisen kommer! ;)
Jag kommer också att gå tidigt, jobbar på en akutavdelning med ett högt tempo och många tunga patienter. Jobbar i danmark och där får man full betalning + OB, tiden innan förlossning så det är ju i så fall tristessen som är det negativa. Men jag ska nog sysselsätta mig!