• Barbaboo

4 missfall.. Finns det hopp?

Ja du har rätt.. Kroppen skriker ju "rör dig inte".. Jag är sjukligt trött nu och vill egentligen bara isolera mig och äta...
    Men blir tokig av det, så lite vänner som kom å klappa på mig och samtalade kring sköna ämnen vore kanon. Mannen i all ära, men känner att jag tar lite avstånd pga luktsinnet.. Inte för han vanligtvis luktar illa...

Minskad stress är nyckeln. Har till o med läst att långvarig inre stress gör att blodet kan koagulera, pga kortisol.

Kram

• Barbaboo

Ååå va tråkit tjejjer. Fasiken att det ska krångla!!! jag tänker på er.

Idag har det gått 7 veckor och vul om en vecka igen...hoppas pyret lever o frodas

• Barbaboo

Timoa, tack!!!
    Jag förstår, jag vill också komma dit du är, men bebisen får gärna sova förståss! Menar att jag vill vara mammatrött o upptagen med blöjbyten.. Du vet vart vi finns o lova att du säger hej ibland

• Barbaboo

Gå in på testlagret.se om du vill ha billiga o bra tester, köper både äl o gravidtester där - billiga o har aldrig svikit. Har testat pos med dem bim-3 2 ggr :)

• Barbaboo

Jobbigt Mia! Jag tror att du kan vänta dig mer o kraftigare blödning. Det beror förståss på hur långt du hade gått...
    Jag blödde kraftigt under 2 dygn innan det ebbade ut.. Lycka till!

• Barbaboo

Stumpan, jag säger i alla fall grattis! Inte många som vågat göra det till mig.. Men utan graviditet så blir det bannimej inga biologiska barn heller! Vi måste våga!

Jag hade en sparsam blödning dagen efter jag testade pos, tänkte att ja ja, bra att det avbryts så tidigt (men blev ändå knäckt). Det var ju vid BIM och tydligen ingen farlig blödning eftersom jag sett på vul att det ser bra ut. Vul gjorde jag 6+0 och det var på dagen att kunna se hjärtat, men det slog!
    Hade dessutom sjukt ont på vä sida några dagar innan vul o va helt säker på att det avstannat.

Jag är i v 7+5 och på månd ska jag göra ett nytt vul...

Jag mår sjukt dåligt, fysiskt o psykiskt!!!
    Detta tar över hela mitt liv o jag tror jag är deprimerad.. :(

Men kämpa på! Någon gång är det vår tur!
    (jag har dock bestämt mig att detta är sista försöket, jag orkar inte mer efter detta.)

Kram o lycka till!

• Barbaboo

Ja Stumpan, jag har gått långt denna graviditet, OM nu pyret lever så kan jag checka av 4 av 5 missfall på måndag. Som längst (förutom när jag fick min dotter förståss) har jag gått v12 och det upptäcktes v14. Så visst har man sina milstolpar.. Ska be om vul var 14 dag.. Det är vad jag orkar stå ut med..

Jag bestämde mig för att inte berätta för någon denna gång, det sprack för jag kan inte ljuga.. I min krets frågar dom allt hur det går och jag fick lov att berätta.. Tom dottern vet om det o det är det bästa jag kunde göra, hon är så stor så hon förstår riskerna nu.. Och hon förstår varför jag är så konstig o trött jämt :)

• Barbaboo

Tack cissan!! Med mina symtom så kommer jag bli förvånad om inte pyret lever.. Känner mig tok-gravid!! Men det har jag gjort förut iofs... :/

Jag har tagit progesteron fr 2 dgr efter äl pga kort lutealfas. Viktigt att verkligen veta när äl har varit eftersom prog förstör äl om det tas för tidigt!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?