• Barbaboo

4 missfall.. Finns det hopp?

Tack gode gud!

Den lille lever o mår jättebra :) har en sån fin bild men vet ej hur man lägger upp via iphone..

Hon är underbar min läkare!

Lättnaden är enorm!

Nästa ul den 15/12, kub testet.

Är på jobbet, skriver mer fr dator sen.

Tack för att ni finns, utan er hade jag inte orkat!!!!!!!!!!

• Barbaboo

Tack Tack Tack!

Enligt måtten idag ska jag vara 11+4, men enligt förra vul så är jag 11+2 så jag går på det.
    (Hon nämde att pojkar är lite större redan i den här storleken så det kanske är en pojke sa hon =) Vågar inte ens tänka så.. :)

Hon är fantastisk som jag skrev. Såklart ska hon flytta långt bort och hon har fått sitt drömjobb på en infertilitetsklinik - såklart, det är ju därför hon varit så bra med mig.. hon är verkligen INTRESSERAD!
    Hon har nu lovat mig att det här går bra, så jag får lita på henne. Att jag tidigare har fått ett missfall (MA) i v 12+0 tycker hon är jättekonstigt och unikt så det ska inte hända igen =)

Hon är så pass intresserad av hur det går så jag har fått hennes privata mail och telefonnummer!! Hon vill veta hur det går på RUL och allt =)

Hon skev även ut mina mediciner som jag ska ha och hon sa själv att ingen annan där skulle skriva ut dessa åt mig.. Huvva, man ska verkligen ha tur i denna djungel!!

Har mailat bilden till min dator men den har inte kommit än.. lägger upp sen!

Idag har det känts helt underbart och härligt. Jag får ju såklart hopp!

Nästa "anhalt" är KUB nästa torsdag. Sen blir det lång väntan till RUL. Hoppas på fosterrörelser innan RUL. Jag måste ha lite delmål för att orka..

Men nu vet jag vad det är jag kämpat så in i bomben för!!!

• Barbaboo

Grattis humlan :) va kul att det ser bra ut! Det är ju bara en ögonblicksbild dessa ultraljud, men ack så fina ögonblick !

Jag är jätteglad över gårdagens besked att det ser bra ut. Jag vet inte om det går hela vägen, men just nu väljer jag tillit...

• Barbaboo

Läkaren heter Jenny Holmgren :)

Min plan med medicinerna är att ta 2 prog fram till v 14 och sedan 1 prog till efter Rul. Fragmin till rul och trombyl så länge jag kan innan bf. Anledningen varför till rul är att jag då kanske kan lita på att min kropp sköter sig själv :)

• Barbaboo

Här kommer det pepp också. Ge inte upp!! Jag är helt övertygad om att barnen kommer till oss :) för varje "misslyckande" är vi närmare vårt mål... Till slut lyckas vi!

Lite nervös själv för kub testet på torsdag!
    Har hela tiden tänkt att det kommer att visa låg risk, men nu vette katten!! Vad gör jag om det är stor risk... Fostervattensprov, som kan leda till mf :( alltid är det något att bekymra sig över..

Gått in i vecka 13 idag... Helt galet!

• Barbaboo

Weeeeee :) slipper fostervattenprov!!
    Risk för ds 1:4595 och andra avvikelserna 1:20 000, blev tillbaka puttad 3 dagar, så v 12+0 idag.. Blev nervös över det förståss!!
    Ingen fara säger erfaren barnmorska.

Bf 27 juni :) allt såg jättefint ut så nu tänker jag slappna av och försöka tro på alla bevis..

En liten och livlig krabat... Såg den dricka vatten..

Jag är så glad :)

• Barbaboo

Saftochbulle, grattis :) hoppas trombylen gör skillnad!!!

Jag har just gått in i v14.. Fast har såklart ingen aning om mitt lilla mirakel lever... Jag tror att allt är bra, symtom har jag o magen putar :) jag är rädd varje dag och ber högre makter om överseende för mina tvivel... Inte lätt efter många mf... Mitt nästa delmål är att känna mitt foster inne i magen.. Hoppas det sker v 16-17, kände min dotter vid den tidpunkten...

Hälsar alla en God Jul !!!!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?