• Barbaboo

Hannnnah - Underbart att läsa.
    Jag är tokladdad inför försök nr 5.

Fick hem en bunt med ÄL stickor och Gravid-tester från testlagret idag,
    så snart ska jag börja testa lite :))

• Barbaboo

Härligt att läsa det ni skriver om tjejer, jag behöver er som fanken nu!!
    Jag har min ÄL nu, (direkt efter MF utan mens imellan) och vi har haft lite verkstad här hemma :))

Jag har dock inga större förväntningar att det ska ta sig denna gång, min ÄL var inte som den brukade och jag märkte det enbart av ÄL stickor.. blev förvånad själv när det visade på att ÄL var på gång eftersom jag inte känt så mycket, brukar veta när jag har ÄL annars.. Så då tänker jag att kanske ägget inte var så bra denna gång..

Ja Ja, om 14 dgr vet vi :)

Kram till er alla som kämpar - och som har kämpat - och som kommer att få kämpa!

• Barbaboo

Å Tack AnnicaP!!
     Tänk om det stabiliserar sig för dig snart så vi kan räkna dagar tillsammans :))

Nu måste jag gå igenom alla inlägg igen känner jag, det är så många som peppar och som gått före mig i djungeln och jag måste nog göra en lista över allt jag kan hjälpa mig själv med..

Känner att nu när det är tekniskt möjligt att det skulle kunna bli ett plus om ett par veckor så lär jag förbereda mediciner och mängden av medicinen jag ska ta...

Läkaren har FORTFARANDE inte ringt upp efter missfallet.. Mycket märkligt eftersom jag tycker det borde ingå uppföljningar på varje graviditet nu när man har gjort en missfallsutredning och när de skrivit ut mediciner till en.. Ja ja, jag kanske har fel.. 

Jag tutar och kör ändå!

Tjingeling

• Barbaboo

Kram till dig Timoa, det är ju själva fanken att vi ska behöva gå igenom detta träsk!

KramKram

• Barbaboo

Alla fina tjejer här inne i tråden!

Jag har nu ÄNTLIGEN fått tag i min härliga läkare på gyn, hon bad om ursäkt att hon inte ringt upp, så hon är helt och hållen förlåten ;)

Jag har berättat om all min forskning här inne på FL och berättat om trombyl, prednisolon osv osv och hon är så cool så hon säger ödmjukt att hon aldrig skrivit ut pred till ngn men hon ska prata med IVF läkaren och återkomma.

Jag säger att jag är en villig försökskanin och testar allt :)

Så det verkar inte omöjligt.. hon ska ringa upp under dagen.. Hoppas Hoppas!

Jag blev lite glad nu :)

Kram

• Barbaboo

Flawless välkommen till tråden, ledsen att du också behöver vara här!

Jag var för drygt ett år sedan lyckligt ovetande om alla dessa tester, prover, utredningar, mediciner etc etc etc.. Det mesta har jag fått läsa mig till här på FL och googlat som en galning. Jag tycker att kunskap ger makt och känslan av kontroll växer med kunskap och stöd från personer som befinner sig i liknande situation.

Jag kan bara skicka med dig ett råd att ta en sak i sänder och en dag i taget...

Ang ÄL tester och Gravidtester så är dom väldigt lätta att förstå, antar att det följt med information som du kan läsa. Jag blev gravid sist med hjälp av ÄL testet vid första försöket, så jag skattar dem högt!

Hoppas du finner den tröst och hopp som jag gjort i dessa forum.

Kram.

• Barbaboo

Jag tror det blir svårare.. Jag vet inte, jag vet när jag har början till ÄL eftersom jag får den omtalade ÄL-flytning innan och då börjar jag prova med stickor och jag har regelbunden cykel...

Om du känner i din kropp att ÄL är på gång så kan du ju börja prova.. svårt det där, kanske någon annan som har erfarenhet kan svara..

Det blir ju dyrt att testa varje dag förståss, men det är värt alla pengar i o f s..

Jag vet inte helt enkelt.

• Barbaboo

svampbob78 det är ju fantastiskt att det äntligen blev din tur och så många gånger ;) Grattis!

Vad är det för skillnad på prog kräm och prog vagitorier? Jag får prog vaggisar utskrivna..

Tjingeling

• Barbaboo

Nu är det spännande.. eller inte.

Är på ÄL+8 och har fått en liten blödning som jag har har stora frågor kring...
    Är det en tidig mens eller är det en NID blödning..

Jag önskar jag visste IDAG men jag vet att det bara är att vänta, denna eviga
    väntan.. tur man är bra på det..

BIM på lördag!

Återkommer.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?