4 missfall.. Finns det hopp?
AnnicaP.
Min egna gyn sa att det inte fanns bevis för att det ska vara anledningen till att graviditeten lyckas.
Men min gyn som jag uppsökte själv och som skrev ut från ÄL trodde benhårt på detta eftersom jag hade kort lutealfas och mina celler inte hinner dela sig och sätta sig om jag inte skjuter upp mensen. Så det var den största anledningen till att jag skulle ta Progesteron från ÄL, för att skjuta på min mens - så att graviditeten hinner sätta sig.
Och det gjorde den nog då eftersom jag tom fick en liten nidblödning (aldrig haft förut)..
Om man inte blir gravid så har man ju skjutit på mensen, men när du slutar ta proggisarna så får du mens inom ett par dagar, så det har ingen betydelse tycker jag. Jag blev gravid i 2.a cykeln med den metoden.
Men ni aaaaaaaanar inte hur orolig jag är varje dag, det här är sjukt drygt!!
Kan inte glädjas över huvud taget..
Uppmärksammar varenda liten sak som händer i kroppen och tror att "nu" händer det nåt..
Jag är i v 8 nu och symtomen avtar och jag är livrädd, nästa inplanerade VUL är i v 11 och det är en evighet!!
Ja ja, jag kan inte kontrollera utgången alls och det är bara att släppa taget om det lilla livet inom mig och be om att allt går som det ska...
Tjing.