4 missfall.. Finns det hopp?
Ninnin jag tänker på dig!!
Usch vilka jobbiga dagar du har haft och kommer att ha..
Min mens kom den 4:e veckan efter sista skrapningen och varade som den brukar ca 5 dagar.
Mitt problem är ju att jag har fått kort lutealfas efter alla missfall..
Hur går det för dig Annika?
Själv har jag ett paket att hämta ut för 1500 kr med kinesiska örter.. en kur på 10 dagar.. det är skrämmande dyrt.. men å andra sidan så är det naturliga produkter och inte kemiskt framställda.
Det är så många människor inblandade i min "behandling" nu..
- Dr yang som ställde diagnos och skickar örter
- Skolan för kinesisk medicin där elever har behandlat mig, plus att rektorn har tagit sig an mig..
- Men tills rektorn har tid med mig så ska jag gå hos en väldigt duktig elev, som har magen i vädret och gjort egen akupunkturdbehandling som resulterade i bebisankomst snart (hon hade försökt få syskon i flera år som resulterat i ett missfall, men efter hennes behandlingar så har det funkat). Så det är bra att få hennes hjälp och engagemang med aku.
- Sen har vi min vän som jobbar med healing/mediation/yoga.. hon står till förfogande med lite smått o gott
- Sen har vi en annan vän som jobbar med massage och andra kroppsbehandlingar..
Så jag har många som supportar mig kan man säga.. Jag har ju verkligen släppt taget om det jag trodde skulle hjälpa mig och lägger händerna helt i den alternativa världen.. jag tycker det är lite fränt :)
Hoppas HOPPAS att det ger resultat. Jag ska vänta till maj, juni innan jag försöker bli gravid igen.
Inte om utan NÄR det lyckas så ska jag ge er allt jag kan :)
Kram