Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
7879: Vad skönt att provet gick bra, nu håller vi tummarna mer att provet visar bra med! Ja det kan vara bra att vara hemma ett par dagar, jag antar att du bara kommer vara nervös och gå och tänka på detta nu till ni får svar.
Kelsson: Om jag inte mår alltför dåligt så kanske vi kan ta fikan hemma hos mig? Vore så roligt att se hur Jenni har utvecklats ;D annars så kan vi vänta tills jag kört denna kur om jag mår dåligt av den vill säga.
Nu har jag fått en ny medicin, så vi får väl se om den kan vara bättre, en känsla jag har är att jag helt enkelt inte tål penicillin alls utan får detta hemska illamående. Min diabetesdoktor samt förlossningsläkare tyckte absolut att jag skulle vara sjukskriven resten av graviditeten så nu är jag det. Skönt på något vis att inte bli jagad av arbetsförmedlingen ;D även om det blir ett par tusen mindre varje månad nu..Blodtrycket var lite högre idag men ändå stabilt 130/80, sen lite äggvita igen +2 på sticka. Flödesultraljudet skall tydligen ge en signal på om jag är i riskzonen för att utveckla havandeskapsförgiftning för nu spelar min diabetes tydligen in lite i både äggvitan samt blodtrycket så de vet inte säkert.