massadillan skrev 2012-07-20 09:53:41 följande:
Misscat: Jo nu är det tungt! Jag har ont i ryggen på högra sidan. Och är svullen i händer och fötter. Men jag är tacksam över det svala sommarvädret. Bebis sparkar och vänder sig och rör sig, vilket gör att vi längtar ännu mer tills den dag den kommer ut :) Men den verkar ha det bra därinne och växer bra, så den får stanna tills den vill ut. Hur mår du nu efter allt trassel?
Jo jag blöder lite fortfarande men det ser ut att vara mer gammalt men jag är livrädd för att få moderkaks avlossning så jag tar det lugnt. Skall ta upp detta med min BM på spec mvc så det får hålla mer koll där. Skall ju göra rul nu den 3:e aug så då ser de ju hur moderkakan ser ut. Jag är iaf glad över att slippa uvi, det är något iaf :D
Jag förstår att det är tufft nu men innan du hinner säga mycket är förlossningen redan här :P Angående sammandragningar så fick jag dem om jag gick mycket eller när jag hade varit på vattengympan :) då spände det till i hela magen. I slutet så kom det även på natten men det gjorde inte ont utan var bara obehagligt. Det var precis som om livmodern tränade lite inför förlossning :)