• Jis

Najje: fin mage, å du, skit i bristningarna. det kommer ju nått gott ur det hela :) 
    Namnet Luca är toppen, Adrian å Luca, låter fint tillsammans.

vet ni, kom precis på att jag å mannen firar 10 år idag, bra koll vi har. Jag har träffat en kompis ikväll å han har hängt hemma med W, haha, får fira imorgon :) 

• Jis

Kel:tråkigt m jobbiga nätter:( hoppas det vänder snart! W sover i sängen hela natten, brukar lägga över honom I nästet på morgonen efter amning, mysigt! Vi har insett att vi måste köpa en större säng, 160 räcker inte till oss tre, suck! Vi ska till BVC imorgon, tror att W sprängt 5 kilos gränsen m Råge, undrar hur lång han är, var 57.5 cm för 2 veckor sedan..:)

• Jis

Vad fin han är Aurora, längtar så efter ett leende! Jag lovar härmed att sluta nojja mig över amningen å andra saker , fick precis mail av en kompis som har en cancer form dom aldrig kan bota. Tumören upptäcktes för tre år sedan när hon var gravid. Hon avslutade ett mail m " ni vet liksom vi att jag varit döende i år". Hon kommer snart att dö å lämna efter sig en 3 årig son, man och en stor familj. Hon fyllde precis 32...

• Jis
    Söte79 skrev 2012-01-11 16:50:40 följande:
    Hejsan tjejer! Har följt er tråd ganska länge nu, hoppades komma med för längesen! Men nu efter 10 st IVF är jag äntligen gravid och i vecka 12. :0) Jag vet att många är hög gravida nu men kanske får man vara med ändå?! Några av er känner jag till sen andra trådar. Respekterar och förstår om jag är liiite "sen"! Kram
    Välkommen, här är alla välkomna. Grattis förresten.

Grattis Massadillan, Super härligt att allt är som det ska.

Idag har vi varit på BVC, W vägde 5160 gram så upp 220 gram på en vecka och är nu 58.5 cm lång. Han fyller 5 veckor idag :) Stora killen :) 
  • Jis
    Söte79 skrev 2012-01-11 21:11:35 följande:
    Tack!! Problemet är att jag har blödningar hela tiden. Men går på UL en gång i veckan och bebisen mår toppen!! :0) Sparkar och viftar med armarna. Ska på UL på fredag igen och då går jag in i vecka 13! Åh, vad jag längtar efter sparkar och att känna liv!!
    Jag blödde väldigt mkt i början från typ vecka 7 till 11, å det gick bra ändå :)
  • Jis
    strössel skrev 2012-01-12 13:36:07 följande:
    Söte: Jag mådde illa hela min graviditet , trodde det skulle försvinna runt v 12 men hade fel Glad Hoppas ditt försvinner snart, annars får du tänka att det är ett tecken på att allt är toppen där inne det sa alltid min bm till mig !

EGO: Testade att ta en äl sticka igår fick inget utslag, men tanke på att jag fick mens i dec. Trodde att det skulle vara mindre stressigt när man hade barn och ville försöka igen. Men det är samma stress som när man försökte få första barnet, känns jobbigt.
    vill ni ha ban tätt Strössel?
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011