Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Najje: vi hade Ferdinand efter Porsche, sen Enzo och Dino från Ferrari... Haha! Biltokiga män :)
Najje: vi hade Ferdinand efter Porsche, sen Enzo och Dino från Ferrari... Haha! Biltokiga män :)
Najje: fin mage, å du, skit i bristningarna. det kommer ju nått gott ur det hela :)
Namnet Luca är toppen, Adrian å Luca, låter fint tillsammans.
vet ni, kom precis på att jag å mannen firar 10 år idag, bra koll vi har. Jag har träffat en kompis ikväll å han har hängt hemma med W, haha, får fira imorgon :)
Kel:tråkigt m jobbiga nätter:( hoppas det vänder snart! W sover i sängen hela natten, brukar lägga över honom I nästet på morgonen efter amning, mysigt! Vi har insett att vi måste köpa en större säng, 160 räcker inte till oss tre, suck! Vi ska till BVC imorgon, tror att W sprängt 5 kilos gränsen m Råge, undrar hur lång han är, var 57.5 cm för 2 veckor sedan..:)
Vad fin han är Aurora, längtar så efter ett leende! Jag lovar härmed att sluta nojja mig över amningen å andra saker , fick precis mail av en kompis som har en cancer form dom aldrig kan bota. Tumören upptäcktes för tre år sedan när hon var gravid. Hon avslutade ett mail m " ni vet liksom vi att jag varit döende i år". Hon kommer snart att dö å lämna efter sig en 3 årig son, man och en stor familj. Hon fyllde precis 32...
Vi har stolen bak, det är inte ofta jag kör själv, om jag skulle göra det skulle jag flytta fram stolen. Vi kan lätt stänga av airbagen på passagerarsidan.
Strössel, jag har fått för mig att du inte är så gammal :) Eller så ser du väldigt ungdomlig ut :)