Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Waldemar 5 veckor, stora killen..
Waldemar 5 veckor, stora killen..
Tack Söte. Det var många som sa att jag väntade en flicka, men vi var typ 100 på att det var en pojke å visst hade vi rätt...
Vilken vagn vill ni ha?
Söte: vi har en Brio Go, är så nöjd med den. Både jag och min man är långa så den är kalas för oss. har den med vitt chassi och mörkblått tyg.
Donkeyn är snygg som tusan, har bara hört bra om den.
www.brio.se/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Go/Go_Pram.aspx
Karmosin: jag sa precis till min man att jag ska börja se amningen som ett komplement till ersättningen, lite mjölk får han i sig + att det är ju SÅ mysigt att ha han nära. Han växer å mår bra som det är nu så det är bara att köra vidare på det. Han gick upp 220 geam förra veckan vilket vår bvc tjej är nöjd med, så nått rätt gör vi ju :) Jag gillar inte hela amnings-ångesten. Jag tänker att jag är stark och klarar många saker men att inte kunna amma mitt barn fullt ut ger mig rå-ångest på alla plan. Helt sjukt att jag påverkas så mkt trots allt...
Kom på Karmosin, funkar sovpåsen bra? Någon som vill ta en fika inte nu till veckan men efter?
Tack alla för snälla kommentarer om W, han är en pralin :) å tack Aurora, alla säger hur lik P han är men aldrig mig, lite tråkigt. Så jag blev glad att du såg likheten :)
Ja dom växer ju som igräs, blir väldigt dyrt:/. Gillar pops grejje men det är mkt pengar dessvärre. Fika, jaaa vad glad jag blir, vill prata bebisar.. Och annat :)
viksan, här sittter jag med :-O
vi kan väl kolla tider och dagar så så många som möjligt kan vara med.
tredje maj, du kam låna bröstpump från BB, det gjorde jag, kostade 170 kr + 17 kr om dagen. kan ju vara bra att se om det är nått för dig.
amg sovpåsen, ser den inte väldigt varm ut?
Bebisar är varma, har bara dålig cirkulation i händer å fötter. Å dom ska sova i 18-20 grader.