• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

vinterbebis12 skrev 2012-01-16 05:04:06 följande:
    jis- kollade precis på din blogg. Riktigt fina bilder. Får skicka min man på fotokurs (eller kanske mig själv).
    Jag veta att tex Fotografiska museét har fotkurser för mammalediga, kan ju vara nått  
  • Jis
    Speck skrev 2012-01-16 09:41:37 följande:
    Va knasiga ni är som sätter er vid fl kl 3-4 på natten ;)
    Jag satt med en liten bebis som somnat på mig, men ville inte resa mig för snabbt så han skulle vakna, då passar det perfekt att gå in på FL från mobilen :)
    Grattis till vecka 12 Innana!! 
  • Jis

Cattm, jag hade ont av stygnen i ca 10 dagar, mitt avslag varade i 2.5 veckor. Har inte vågat ha sex än, men är allt bra sugen. Är lite rädd att det inte kommer kännas som innan...
    Jag sydde btw 2 stygn, två inre och ett yttre, BM sa att det var väldigt lite. 

• Jis

Viksan, jag har ingen super lust ska erkännas. Jag känner mig inte riktigt så snygg rent kroppsligt, jag har gått ner 17 kilo men magen är som en deg:( ska försöka tänka bort det. Jag vet att det brukar vara så för mig, ju mer sex destå met vill jag ha.. Så det gäller att bara "komma igång"...vilket är lättare sagt än gjort:(

• Jis

Jag och Waldemar varit på jobbet, vi hade ett viktigt frukostmöte att vara med på. Såklart vaknade W samma sekund som jag gick innanför jobbets dörrar, men han skötte sig exemplariskt, låg i min famn och snuttade på nappen och charmade alla. Det är många kvinnor på mitt jobb och dom blev helt till sig. Sen ammade vi, bytte blöja och sen gick vi hem. 3 Timmar var vi där och det gick strålande. 

Jag tror btw att min mens är på g..känns så i kroppen...vill inte, har glömt bort hur jobbigt jag tyckte det var, super mensvärk och svullen och humöret...det ska vi inte tala om. 

Najje, va gulligt av din man, en handlingsplan :) 

• Jis

tredjemaj:Jag gör det för egen vinning, så jag tar inte upp tiden, inte som det ser ut just nu. Kanske att jag gör det till hösten när jag kommer tillbaka. Det är svårt det där.

• Jis

Aurora, bajsade han 5-6 ggr om dagen innan, det var imponerande! W bajsar varannan (helt sjukt, det är verkligen varannan inte oftare eller mer sällan )
    Samma här med mensen, det är lite blod när jag torkar mig, kan ju inte vara nått annat... 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011