Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Du får ta extra lugnt nu istället! Skönt att det ska vara klart redan på onsdag! Härligt att allt bra när du var till BM. Så ska du fortsätta
Speck: Loke är lika härlig som vanligt !
Strössel: Du får ta extra lugnt nu istället! Skönt att det ska vara klart redan på onsdag! Härligt att allt bra när du var till BM. Så ska du fortsätta
Speck: Loke är lika härlig som vanligt !
Vickan: Oj det kan man kalla nedräkning! Bara 11 dagar, vad häftigt! Skönt att magen växt till sig. Hoppas ditt blodtryck är bättre på måndag. Kram!
Jordgubbe: VÄLKOMMEN!!! Sååå roligt att få med dig hit!
Fick du ingen tid till VUL från kliniken när du ringde och meddelade plus? Jag var tvungen att vänta till v9 innan jag fick VUL tid. Hade dock blödningar innan som gjorde att jag åkte in akut o fick VUL på gynakuten.
För inskrivning till BM får man ringa själv den BM man vill gå hos...
Vill ni inte träffas för fika?
Just nu har vi Vickan och Karmosin som väntar på besked för att kunna fixa med barnpassning. Jis har svarat att hon kan onsdag-fredag nästa vecka. Någon som INTE kan någon av dessa dagar?
Enya: HÄÄÄÄRLIGT! STORT STORT GRATTIS! KRAAAAM!
Viksan: Såg ditt inlägg först efter att jag postat mitt .
Är vi inte fler från stockholm? Jag, Viksan, Jis, Vickan och Karmosin eller ingen annan som är intresserad av fika då? Får vi inte in fler svar under dagen så sätter vi ett datum i eftermiddag...
NN81: Sååå långt är det väl inte
Lindis: Hur mår du nu?
Strössel: Stort grattis till ny vecka
dealiy: Tackar!
Lindis: Härligt att du mår bra och att guldklimpen växt till sig. Jag har bestämt att allt kommer att gå galant för er den här gången, andra alternativ finns inte!
Jag sover väldigt dåligt på nätterna, skulle väldigt gärna sova på dagarna men då måste jag tyvärr jobba... .
kasa: Självklart får du vara med, men hade inte fått svar från dig vilka dagar som passade
Enya: Svarar även här, jag slutade med progesteron redan på TD. Tycker kliniken att det inte skadar så kan du lika gärna fortsätta men se till att du trappar när det är dags istället för att sluta tvärt.
Jis: Jättefin!
Aurora: Jag får också kommentarer om att jag ser välmående ut. Det syns inte alltid utanpå hur man mår. Jag går ju o bär på illamående hela tiden o det syns inte. Bara igår var det en kollega som tyckte att jag såg trött ut, annars har ingen märkt något...
carlan: Väldigt fina kläder! Utöver mina förmågor
Strössel: Nuförtiden brukar de måla med säkra färger, luktar inte gott men brukar inte vara farligt.
dealiy: Vet hur det är, vi har gått några ronder... Det är jobbigt men se till att bry er om varann mellan ronderna.
Stockholmsträffen:
Jag har fått förhinder för onsdagen så för mig skulle det definitivt passa bäst med fredag.
Centralt passar bra för mig. Kan vi säga 16.30 för de som kan, så bestämmer vi fik i förväg så kommer den eller de som inte hann till 16.30 när de hinner?
Någon som har bra café tips? Bör vara något som inte blir för smockfullt så man vet att man får plats ...